Väikeettevõtja Indrek Tuulik, kes on tänavu
majanduslanguse kiuste oma äri püsti pannud ning ka EASilt stardiraha saanud,
ütles aripaev.ee
lugejate küsimustele vastates, et EAS võiks Äripäevas reklaamida edukaid
väikeettevõtjaid.
Lugeja küsis Tuulikult, et mida võiks EAS teistmoodi teha, et neist rohkem kasu oleks.
Tuulik vastas, et omafinantseeringu olemasolu ette nõudmine on tegelikult suur probleem alustavale väikeettevõtjale. "Selles vallas võiksid nad midagi ümber mõelda, kas annab siin midagi väikeettevõtjasõbralikumaks muuta," kommenteeris Tuulik.
Ta lisas, et samuti võiks EAS teha koostööd näiteks Äripäevaga, et reklaamida seal neid väikeettevõtjaid, kes on kõik tingimused täitnud ja edukalt firma käima tõmmanud. "See tooks meie negatiivsesse majandusellu ka veidi rohkem positiivseid uudiseid. Omast käest tean öelda, et alguses läheb kogutud raha firma põhivarasse ja endale ise reklaami tegemiseks enam jõudu pole. Aga pole reklaami, pole firmat," märkis Tuulik.
Seotud lood
Keskmiselt iga kuues Ettevõtluse Arendamise
Sihtasutuselt toetust saanud firma sipleb praegu maksuvõlgades, neist mõni on
juba pankrotis või selle äärel.
Majandus- ja kommunikatsiooniminister
nimetas täna Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) uueks nõukogu liikmeks
Mart Einasto ja kutsus nõukogu esimehe Üllar Jaaksoo tema palvel ametist
tagasi.
Kristiine keskuse marketingijuhi Kaidi
Lauri sõnul on järjekordade tekitamine üks vanimaid reklaamitrikke, see seletab
järjekordi poes tarbimise kahanemisegi ajal.
Kui suurim reklaamija Saku Õlletehas
kavatseb järgmisel aastal jätkata väiksemas mahus, siis Rimi ja
Coca-Cola ei lase end majanduslangusel oluliselt kõigutada ning jätkavad
tavapärasel viisil.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.