• OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 5001,1%6 040,04
  • DOW 300,91%43 297,03
  • Nasdaq 1,35%20 031,13
  • FTSE 1000,42%8 136,99
  • Nikkei 2251,04%39 536,82
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%103,98
  • OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 5001,1%6 040,04
  • DOW 300,91%43 297,03
  • Nasdaq 1,35%20 031,13
  • FTSE 1000,42%8 136,99
  • Nikkei 2251,04%39 536,82
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%103,98
  • 23.10.08, 18:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kommentaar: ujud papis, papi!

Reklaamiagentuuri TBWA\Estonia ideekirjutaja Andrus-Eerik Paaksi märgib aripaev.ee-le saadetud kommentaaris, et Ergo reklaamkampaania "Pensi-on" sõnum jõuab kohale.
Paaksi esitab oma arvamuse Ergo reklaamist:
Kindlustusfirma Ergo reklaamkampaania "Pensi-on" sõnum on lihtne - Ergo tagab sulle mõnusa pensionipõlve, teised on kadedad.
Kampaania on üpriski omapärane selles mõttes, et tele ja välireklaam, kandes küll sama sõnumit, on lahenduselt siiski täiesti erinevad. Telereklaam räägib loo pensionieas mehest, kelle elukvaliteet on samuti pensionieas naabrite omast kõrgem, samas kui välireklaami keskmeks on lihtsas piltkirjas erinevad lubadused paremaks eluks. Selline lähenemine on tänapäeva reklaamimaastikul väga teretulnud nähtus – tavaliselt näeb välireklaamis igavaid väljanoppeid telereklaamist või vastupidi. Väljendusviisi mitmekesisus ei tohiks olla patt.
Võiks öelda, et antud kampaania kõige tugevamaks küljeks on selle telereklaam. Klipp "Pensi-on" on ehtne lugu rahast ja eestlaslikust kadedusest, mis on toodud vaatajani positiivses ning humoristlikus võtmes. Klipis on palju head – idee on üheselt mõistetav, lihtne ning lööv. Režissöör on võtnud keskmisest parema näitlejatöö ning löönud selle särama. Dialoog tegelaste vahel väärib samuti kiitust – see on tabav ja meeldejääv ning paneb mTeleklippuigama. Võib oletada, et mõnestki reklaamklipis öeldud lausejupist saab (kui juba pole saanud) populaarne sõnakõlks rahva seas.WC paber
Autode sümboolika

Seotud lood

Uudised
  • 05.11.08, 13:47
Kommentaar: peoploom siidri reklaamis
Agentuuri Baltic FCB ideekirjutaja Tanel Kuningas kirjutab aripaev.ee-le saadetud reklaamikommentaaris, et ploomisiidri reklaam on toonud sõnavarasse uusi väljendeid, näiteks peoploom.
Uudised
  • 15.10.08, 18:42
Kommentaar: mina ei viitsi sind reklaamida
Büroo AD Angels disainer Heiki Reinmann ütles aripaev.ee-le saadetud kommentaaris, et Estrella kartulikrõpsu reklaam vaikselt keerlevas reklaampostis on leidlik lahendus.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.12.24, 18:42
Kuld ja aktsiad kukkusid kolinal. Kas kujunemas on ostukoht?
Föderaalreservi kolmapäevane pressikonverents valmistas investoritele üllatuse ning kulla hind sööstis järsult alla. Kas kujunemas on hea ostukoht?

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele