Reklaamiagentuuri TBWA\Estonia
ideekirjutaja Andrus-Eerik Paaksi märgib aripaev.ee-le saadetud kommentaaris, et
Ergo reklaamkampaania "Pensi-on" sõnum jõuab kohale.
Paaksi esitab oma arvamuse Ergo reklaamist:
Kindlustusfirma Ergo reklaamkampaania "Pensi-on" sõnum on lihtne - Ergo tagab sulle mõnusa pensionipõlve, teised on kadedad.
Kampaania on üpriski omapärane selles mõttes, et tele ja välireklaam, kandes küll sama sõnumit, on lahenduselt siiski täiesti erinevad. Telereklaam räägib loo pensionieas mehest, kelle elukvaliteet on samuti pensionieas naabrite omast kõrgem, samas kui välireklaami keskmeks on lihtsas piltkirjas erinevad lubadused paremaks eluks. Selline lähenemine on tänapäeva reklaamimaastikul väga teretulnud nähtus – tavaliselt näeb välireklaamis igavaid väljanoppeid telereklaamist või vastupidi. Väljendusviisi mitmekesisus ei tohiks olla patt.
Võiks öelda, et antud kampaania kõige tugevamaks küljeks on selle telereklaam. Klipp "Pensi-on" on ehtne lugu rahast ja eestlaslikust kadedusest, mis on toodud vaatajani positiivses ning humoristlikus võtmes. Klipis on palju head – idee on üheselt mõistetav, lihtne ning lööv. Režissöör on võtnud keskmisest parema näitlejatöö ning löönud selle särama. Dialoog tegelaste vahel väärib samuti kiitust – see on tabav ja meeldejääv ning paneb mTeleklippuigama. Võib oletada, et mõnestki reklaamklipis öeldud lausejupist saab (kui juba pole saanud) populaarne sõnakõlks rahva seas.WC paber
Autode sümboolika
Seotud lood
Agentuuri Baltic FCB ideekirjutaja Tanel
Kuningas kirjutab aripaev.ee-le saadetud reklaamikommentaaris, et ploomisiidri
reklaam on toonud sõnavarasse uusi väljendeid, näiteks peoploom.
Büroo AD Angels disainer Heiki Reinmann
ütles aripaev.ee-le saadetud kommentaaris, et Estrella kartulikrõpsu reklaam
vaikselt keerlevas reklaampostis on leidlik lahendus.
Föderaalreservi kolmapäevane pressikonverents valmistas investoritele üllatuse ning kulla hind sööstis järsult alla. Kas kujunemas on hea ostukoht?