Oktoobris avab uksed Eesti esimene
reisteemaline virtuaalnäitus. Projekti algatajad loodavad projektist
kiirendust Eesti ekspordimurede lahenemisele ning Skype'i mõõtu edulugu.
Online Expo tegevjuht ning rahvusvahelise projekti eestvedaja Anna Lepa sõnul on messidele osavõtjaid leida olnud pigem lihtne kui keeruline.
"Kui oma ideega välja tulime, oli vastuvõtt pigem skeptiline. Kuid täna otsivad kõik ettevõtted, eriti aga rahvusvaheliselt tegutsevad ettevõtted võimalusi digitaalseks turunduseks, mis pakuksid enamat kui passiivsete reklaampindade ostmine internetis," lausus Lepp.
Esimese virtuaalnäituse osavõtjate seas on Eesti juhtivaid majutusasutusi, samuti SPA-d ja sanatooriumid ning reisibürood. Osalevad ka mitmed restoranid ja taksofirmad. Näitus toimub korraga mitmes riigis – peale Eesti veel Lätis, Leedus ning Soomes.
Online Expo kujutab endast virtuaalset näitusekeskkonda, mis meenutab ülesehituselt tavanäitusi. „Parimad ideed internetiäris ongi need, mis võtavad midagi päriselust ja muudavad selle tõhusamaks, teevad teenused lihtsamini kasutatavaks, kiiremini ja paremini kättesaadavaks. Online-näituse külastajat ootavad sooduspakkumised ning uued puhkusevõimalused – samas ei pea messil osalemiseks lahkuma kodust, ei pea tunglema piletisabades ega väsitavates rahvamassides,“ selgitab Lepp e-näituste eeliseid.
Online Expo on eestlaste eestvedamisel sel aastal käivitunud rahvusvaheline e-projekt, mille esimeses etapis hakatakse Soomes, Eestis, Lätis, Leedus ja Poolas pakkuma e-messide ehk e-näituste korraldamist.
Projekti algatajad loodavad projektist kiirendust Eesti ekspordimurede lahenemisele ning Skype'i mõõtu edulugu. Projekti eestvedajad on tänaseks investeerinud Online Expo lansseerimise ettevalmistusse viies riigis 15 miljonit krooni, millest 20% protsenti on kulunud virtuaalkeskkonna arendustöödeks. Projektiga kasumisse loodad projekti eestvedajad jõuda aastal 2009. Kokku töötab täna Online Expo struktuuris 30 töötajat.
Seotud lood
Neile, kes ei usu, et internetinäitustel
võib olla suur tulevik, on üsna lihtne vastu vaielda. Reklaamiraha liikumise
trend on vastuvaidlematu – reklaamiraha kolib internetti kasvavas tempos.
OÜ Online Expo tahab pakkuda suuremat
võimalust osaleda rahvusvahelistel messidel, mitte olla konkurendiks
traditsioonilistele näitustele.
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.