Washington Post Co. raporteeris kolmanda
kvartali majandustulemustest ning kukkunud reklaamimüügist.
Washington Posti puhaskasum oli kolmandas kvartalis 10,3 miljonit dollarit. Aasta tagasi samal ajal teeniti 73 miljonit dollarit. Kasumi kukkumine on tingitud 60 miljoni dollari suurusest mahakirjutamisest seoses Maryland lehtede ning Washingtoni osariigi ajalehtede väärtuste vähendamisega.
Ajalehe kogukäive kukkus 7%. Ajalehekandja reklaamikäive kukkus 14%. Ajalehel Newsweek kukkus reklaam 13%. Washingtonpost.com veebilehe reklaamikäive kasvas esimese 9 kuuga aga 13%.
Ajalehtede kolmanda kvartali majandustulemused on olnud kõledad. Ajalehed ootavad reklaamituru olulist nõrgenemist veel tükil ajal, kirjutas WSJ.
Seotud lood
Kui suurim reklaamija Saku Õlletehas
kavatseb järgmisel aastal jätkata väiksemas mahus, siis Rimi ja
Coca-Cola ei lase end majanduslangusel oluliselt kõigutada ning jätkavad
tavapärasel viisil.
Joel Moss Levinson visati koolist välja, ta
teenis leiba mitmekümnel viletsal juhutööl ning elas oma autos, nüüd on aga
leidnud hea teenistuse odavate videokaamerate, YouTube`i ja mõnede julgete
firmade abiga, kes tema kodutehtud reklaame kõrgelt hindavad.
Föderaalreservi kolmapäevane pressikonverents valmistas investoritele üllatuse ning kulla hind sööstis järsult alla. Kas kujunemas on hea ostukoht?