• OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,25
  • OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,25
  • 04.11.08, 16:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saku: tarbijamängude keelamine on ebamõistlik

Saku turundusdirektori Rauno Stüff ütles, et uus reklaamiseadus keelab populaarsete tarbijamängude korraldamise, tänu millele on aga tõusnud kvaliteetõllede segment Eestis.
"Kas reklaami kellaajaline piiramine televisioonis omab mõju meie tegevusele, on keeruline veel öelda, kuid kindel on see, et igasugune piiramine on minu arvates ebaefektiivne vahend," ütles Stüff.
"Kahtlen, kas see on õige hoob ja saavutab riiklikult seatud eesmärki alkoholi kuritarvitamise piiramiseks. Me oleme juba ise vastutava tootjana algatanud selle, et ei näita õllereklaami ilmselgelt väga noorte hulgas populaarsetes telesaadetes," lisas ta.
Kahjuks on praeguses reklaamiseaduses Stüfi sõnul ka neid sätteid, mis piiravad meie tegevust täiesti ebamõistlikult, näiteks tarbijamängude korraldamise keelamine. "Tänu tarbijamängudele on tegelikult tõusnud ka kvaliteetõllede segment Eestis, mis ongi ju eesmärk. Need tarbijamängud on olnud läbi aegade väga populaarsed ja tarbijad on isegi meiega pahandanud, miks neid enam läbi ei saa viia," rääkis Stüff.
Ettevõtte turundusdirektor rääkis, et Saku jaoks on erinevate brändide turundusstrateegiad tavaliselt väga hästi töötanud ja muuhulgas on kanalina ka TV olnud olulisel kohal. "Ma ei usu, et reklaamiaja lükkamine tunni aja võrra seda märkimisväärselt mõjutab. Samas pärsib see mingil määral meie eesmärki hoida esikohal just kvaliteetõlle brände ja suunata inimesi tarbima kõrgekvaliteedilist, pigem lahjemat õlut," lisas ta.
Stüff märkis, et uuringud näitavad, et reklaami osa inimeste tarbimisharjumuste kujundamisel on küll oluline, kuid mitte peamine, eriti nende gruppide seas, keda sooviksime alkoholi liigatarbimisest eemal hoida. "Sest need, kelle puhul sooviksime, et nad üldse õlut ei jooks, ei ole reklaamist üldse suurt mõjutatud."
.

Seotud lood

Uudised
  • 03.11.08, 17:24
Liviko: telereklaam on lihtsalt üks võimalustest
Liviko juhatuse esimees Janek Kalvi ütles, et karmistunud alkoholireklaami tingimuste tõttu ringhäälingus reklaamiplaane ümber ei tehta, kuna see on vaid üks võimalus. Olukorra sektoris muudavad keeruliseks üldine majandusolukord ning aasta jooksul 33% kasvanud alkoholiaktsiis.
Uudised
  • 04.11.08, 12:38
Kanal 2: uus reklaamiseadus tunda ei anna
Kanal 2 reklaamidirektor Anne Linnamägi ütles aripaev.ee-le, et kuna lahjat alkoholi turundatakse enamasti suvel, siis praegu pole uus seadus kanali reklaamimahtudele negatiivset mõju avaldanud.
Uudised
  • 04.11.08, 18:36
Noop: tarbijamängud õlle müügimahte ei tõsta
A le Coqi juht Tarmo Noop ütles, et tarbijamängude korraldamise keeld konkurentsiolukorda nende jaoks ei muuda, kuna keeld kehtib kõigile.
Uudised
  • 01.11.08, 21:10
Senisest rangem seadus piirab alkoholi reklaamimist
Tänasest kehtima hakanud reklaamiseaduse kohaselt on alkoholi reklaam ringhäälingus lubatud alates õhtul kella 21st kuni hommikul kella 7ni olenemata sellest, kui kange alkoholiga on tegemist.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.12.24, 22:19
S&P Global Ratings agentuur tõstis Freedom24 ja Freedom Holding Corp. tütarettevõtete krediidireitinguid
Rahvusvaheline reitinguagentuur S&P Global Ratings tõstis Freedom24 kaubamärki omava Freedom Finance Europe Ltd. pikaajalist krediidireitingut B-tasemelt B+-tasemele.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele