Kanal 2 reklaamidirektor Anne Linnamägi
ütles aripaev.ee-le, et kuna lahjat alkoholi turundatakse enamasti
suvel, siis praegu pole uus seadus kanali reklaamimahtudele
negatiivset mõju avaldanud.
"Kuna õlle ja veini reklaam pole novembris nii suur, siis seetõttu neid muudatusi praegu väga palju pole. Sesoonsuse tõttu ei anna see ennast praegu tunda," ütles ta.
"Suveks on aga kõik plaanid ja strateegiad ümber tehtud, võtame ikkagi hooaja korraga," sõnas Linnamägi.
Ta lisas, et otseselt pole seaduse muudatus kanali reklaamimahtusid mõjutanud.
"SMS-laenuandjad peavad oma klippe natuke muutma. SMS-laenuandjatega tekkis paus tegelikult juba natuke varem, see on vähenenud juba oktoobrist võrreldes kevade või suvega," rääkis ta.
"Pigem on see pool, et üldise majanduse tingimused on muutunud, ja teine pool, et igat firmat huvitab ka rahva suhtumine. Siin on väga palju mõjutegureid," rääkis Linnamägi. Seda on raske öelda, millal SMS-laenu reklaamid jõulisemalt ekraanile tagasi tulevad, lisas ta.
Uus reklaamiseadus reguleerib ka SMS-laenude andmist. Igas reklaamis, millega teavitatakse oma valmisolekust anda tarbijale laenu kuni 10 000 krooni või mille tagasimaksmise maksimaalne tähtaeg on kuni kuus kuud, tuleb ära näidata krediidi kulukuse määr, lisades vajaduse korral vastavaid näiteid. Seega tuleb seaduse järgi anda laenu võtjale teada, kui kulukaks laen talle tegelikult läheb.
Seotud lood
Liviko juhatuse esimees Janek Kalvi ütles,
et karmistunud alkoholireklaami tingimuste tõttu
ringhäälingus reklaamiplaane ümber ei tehta, kuna see on vaid üks võimalus.
Olukorra sektoris muudavad keeruliseks üldine majandusolukord ning aasta jooksul
33% kasvanud alkoholiaktsiis.
Saku turundusdirektori Rauno Stüff ütles,
et uus reklaamiseadus keelab populaarsete tarbijamängude korraldamise,
tänu millele on aga tõusnud kvaliteetõllede segment Eestis.
A le Coqi juht Tarmo Noop ütles, et
tarbijamängude korraldamise keeld konkurentsiolukorda nende jaoks ei muuda, kuna
keeld kehtib kõigile.
TV3 müügiosakonna juht Kert Kangert ütles,
et kindlasti hakkab lahja alkoholi reklaamimise algusaja nihutamine tunni
võrra mõjutama alkoholifirmade telekäibeid.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.