Kanal 2 reklaamidirektor Anne Linnamägi
ütles aripaev.ee-le, et kuna lahjat alkoholi turundatakse enamasti
suvel, siis praegu pole uus seadus kanali reklaamimahtudele
negatiivset mõju avaldanud.
"Kuna õlle ja veini reklaam pole novembris nii suur, siis seetõttu neid muudatusi praegu väga palju pole. Sesoonsuse tõttu ei anna see ennast praegu tunda," ütles ta.
"Suveks on aga kõik plaanid ja strateegiad ümber tehtud, võtame ikkagi hooaja korraga," sõnas Linnamägi.
Ta lisas, et otseselt pole seaduse muudatus kanali reklaamimahtusid mõjutanud.
"SMS-laenuandjad peavad oma klippe natuke muutma. SMS-laenuandjatega tekkis paus tegelikult juba natuke varem, see on vähenenud juba oktoobrist võrreldes kevade või suvega," rääkis ta.
"Pigem on see pool, et üldise majanduse tingimused on muutunud, ja teine pool, et igat firmat huvitab ka rahva suhtumine. Siin on väga palju mõjutegureid," rääkis Linnamägi. Seda on raske öelda, millal SMS-laenu reklaamid jõulisemalt ekraanile tagasi tulevad, lisas ta.
Uus reklaamiseadus reguleerib ka SMS-laenude andmist. Igas reklaamis, millega teavitatakse oma valmisolekust anda tarbijale laenu kuni 10 000 krooni või mille tagasimaksmise maksimaalne tähtaeg on kuni kuus kuud, tuleb ära näidata krediidi kulukuse määr, lisades vajaduse korral vastavaid näiteid. Seega tuleb seaduse järgi anda laenu võtjale teada, kui kulukaks laen talle tegelikult läheb.
Seotud lood
Liviko juhatuse esimees Janek Kalvi ütles,
et karmistunud alkoholireklaami tingimuste tõttu
ringhäälingus reklaamiplaane ümber ei tehta, kuna see on vaid üks võimalus.
Olukorra sektoris muudavad keeruliseks üldine majandusolukord ning aasta jooksul
33% kasvanud alkoholiaktsiis.
Saku turundusdirektori Rauno Stüff ütles,
et uus reklaamiseadus keelab populaarsete tarbijamängude korraldamise,
tänu millele on aga tõusnud kvaliteetõllede segment Eestis.
A le Coqi juht Tarmo Noop ütles, et
tarbijamängude korraldamise keeld konkurentsiolukorda nende jaoks ei muuda, kuna
keeld kehtib kõigile.
TV3 müügiosakonna juht Kert Kangert ütles,
et kindlasti hakkab lahja alkoholi reklaamimise algusaja nihutamine tunni
võrra mõjutama alkoholifirmade telekäibeid.
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.