• OMX Baltic−0,42%269,66
  • OMX Riga−0,03%873,58
  • OMX Tallinn−0,56%1 723,16
  • OMX Vilnius−0,43%1 040,37
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,74%8 209,4
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,29
  • OMX Baltic−0,42%269,66
  • OMX Riga−0,03%873,58
  • OMX Tallinn−0,56%1 723,16
  • OMX Vilnius−0,43%1 040,37
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,74%8 209,4
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,29
  • 03.11.08, 17:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Liviko: telereklaam on lihtsalt üks võimalustest

Liviko juhatuse esimees Janek Kalvi ütles, et karmistunud alkoholireklaami tingimuste tõttu ringhäälingus reklaamiplaane ümber ei tehta, kuna see on vaid üks võimalus. Olukorra sektoris muudavad keeruliseks üldine majandusolukord ning aasta jooksul 33% kasvanud alkoholiaktsiis.
"Meie oleme asjade kulgemisega rahul, kuna me oleme kogu aeg rääkinud, et alkoholi tuleks vaadata võrdselt. Võrdsuse printsiibist lähtuvalt me tervitame seda otsust," kommenteeris Kalvi karmistunud alkoholireklaami tingimusi.
Ta lisas, et lahja alkoholi reklaamimine uue seaduse järgi televisioonis kella 21st sarnaselt kange alkoholiga on kindlasti tingitud sellest, millal noored ja lapsed vaatavad telerit. "Sellepärast oligi soov nihutada seda aega."
"Me teame ja oskame arvestada, et alkoholi reklaami piiratakse pikemas perspektiivis ja jäädaksegi piirama. Ainus, mida me ettevõtjatena sooviks ja soovitaks, on teha seda mõõdutundega, et ka ettevõtluskeskkonda mitte liiga palju destabiliseerida. Need muudatused ei tohiks olla sellised, mis toovad endaga kaasa väga suuri kulutusi ja ebamugavusi ettevõtjatele," rääkis ta.
"Järgmisel aastal reklaamimaht tervikuna võib väheneda. Kui palju ja mil määral ja kas see absoluutarvestuses väheneb, ei oska öelda, kuna Liviko on küll tervikuna kasvanud ja sisenenud ka uutesse valdkondadesse," märkis Kalvi.
"Mõningaid kärpeid kindlasti tehakse, eriti mis puudutab tervele tootele tehtavat reklaami, aga kõik sõltub otseselt vajaduses, eesmärgist. Kuid selle seaduse valguses me kindlasti ei plaani midagi muutma hakata. Telereklaam on lihtsalt üks võimalustest," lisas ta.
"See, et üldise negatiivse olukorra tõttu hakatakse alkoholi rohkem tarbima ning reklaami ei peagi tegema, on populaarne mõte küll, aga siiski mitte väga reaalne," ütles Kalvi.
"Praegu on Eestis pea igas sektoris keeruline, kuid alkoholisektoris on olukord sedavõrd hullem, et alkoholiaktsiis tõusis sellel aastal kokku 33%. Need ajad, mida alkoholisektor praegu üle elab, on päris rasked. Me oleme täheldanud päris tõsist tarbimise langustrendi ja seda, et kriis kuidagi soosiks alkoholi turgu, kindlasti väita ei saa.
"Kui poleks seljataga aktsiisi tõusu, siis kannataks sektor vähem. Kuid praegu oleme raskes olukorras ja see kriis pigem süvendab seda olukorda, mitte ei leevenda
1. novembril kehtima hakanud seaduse kohaselt on alkoholireklaam ringhäälingus lubatud alates õhtul kella üheksast kuni hommikul kella seitsmeni, olenemata sellest, kui kange alkoholiga on tegemist.

Seotud lood

Uudised
  • 04.11.08, 16:16
Saku: tarbijamängude keelamine on ebamõistlik
Saku turundusdirektori Rauno Stüff ütles, et uus reklaamiseadus keelab populaarsete tarbijamängude korraldamise, tänu millele on aga tõusnud kvaliteetõllede segment Eestis.
Uudised
  • 04.11.08, 12:38
Kanal 2: uus reklaamiseadus tunda ei anna
Kanal 2 reklaamidirektor Anne Linnamägi ütles aripaev.ee-le, et kuna lahjat alkoholi turundatakse enamasti suvel, siis praegu pole uus seadus kanali reklaamimahtudele negatiivset mõju avaldanud.
Uudised
  • 05.11.08, 20:43
Pernod Ricard omandas V S
Maailma ühe suurima alkoholikontserni Pernod Ricard tütarfirma Eestis viis novembri alguseks lõpule Vin Sprit (V S) siinse tütarfirma ülevõtmise ning alustas novembrist V S toodete esindamist ja edasimüüki.
Uudised
  • 31.10.08, 15:19
Homsest kehtib karmim reklaamiseadus
Homme hakkab kehtima reklaamiseadus, mis karmistab muuhulgas alkoholireklaami tingimusi ja reguleerib SMS-laenu andmist. Samuti on sätestatud lapse kasutamine reklaamis.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 15:42
Sergei Astafjev ja Aleksandr Kostin: anname noortele sportlastele võimaluse treenida ja mängida kõrgemal tasemel
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (laen.ee, smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele