A le Coqi juht Tarmo Noop ütles, et
tarbijamängude korraldamise keeld konkurentsiolukorda nende jaoks ei muuda, kuna
keeld kehtib kõigile.
"Oleme reklaamiseaduse muutusest teadlikud olnud ja oleme selleks valmis," ütles Noop.
"Loomulikult see mõjutab meie reklaamiplaane, kui tarbijamänge enam korraldada ei saa, kuid tervikuna ma ei usu, et uus reklaamiseadus meie meediamahtu oluliselt vähendaks. Leiame uued väljundid," märkis ta.
Noop lisas, et tarbijamängude keelamine konkurentsisituatsiooni ei muuda. "Kui vaadata brändi õllede turgu, siis seal oleme Sakuga peaasjalikult ainult kahekesi. Kui tarbijamängude korraldamine on meile mõlemale keelatud, siis tarbijad on kokkuvõttes samas seisus," sõnas A le Coqi juht.
"Ma ei isiklikult ei usu, et tarbijamäng paneb kedagi rohkem jooma, et ta tarbiks sellevõrra rohkem. Nii Saku Originaali kui A. Le Coq Premiumi puhul on tegelikult uskumatult suur switcherite ehk tarbijate osakaal, kes proovivad täna üht ja homme teist. Kindlasti on neid üle 60%," rääkis Noop.
"Kindlasti tuleb meil hakata rohkem mõtlema selliste väärtuste peale, et kergesti vahetajate ehk switcherite osakaal oleks väiksem. Tervikuna ma ei usu, et tarbijamängud on õlle müügimahte tõstnud, kuid loomulikult, kellel on parem kampaania, see tegija on võitnud," ütles Noop.
Seotud lood
Kanal 2 reklaamidirektor Anne Linnamägi
ütles aripaev.ee-le, et kuna lahjat alkoholi turundatakse enamasti
suvel, siis praegu pole uus seadus kanali reklaamimahtudele
negatiivset mõju avaldanud.
Liviko juhatuse esimees Janek Kalvi ütles,
et karmistunud alkoholireklaami tingimuste tõttu
ringhäälingus reklaamiplaane ümber ei tehta, kuna see on vaid üks võimalus.
Olukorra sektoris muudavad keeruliseks üldine majandusolukord ning aasta jooksul
33% kasvanud alkoholiaktsiis.
TV3 müügiosakonna juht Kert Kangert ütles,
et kindlasti hakkab lahja alkoholi reklaamimise algusaja nihutamine tunni
võrra mõjutama alkoholifirmade telekäibeid.
Saku turundusdirektori Rauno Stüff ütles,
et uus reklaamiseadus keelab populaarsete tarbijamängude korraldamise,
tänu millele on aga tõusnud kvaliteetõllede segment Eestis.
Rahvusvaheline reitinguagentuur S&P Global Ratings
tõstis Freedom24 kaubamärki omava Freedom Finance Europe Ltd. pikaajalist krediidireitingut B-tasemelt B+-tasemele.