• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,7
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,7
  • 04.11.08, 18:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Noop: tarbijamängud õlle müügimahte ei tõsta

A le Coqi juht Tarmo Noop ütles, et tarbijamängude korraldamise keeld konkurentsiolukorda nende jaoks ei muuda, kuna keeld kehtib kõigile.
"Oleme reklaamiseaduse muutusest teadlikud olnud ja oleme selleks valmis," ütles Noop.
"Loomulikult see mõjutab meie reklaamiplaane, kui tarbijamänge enam korraldada ei saa, kuid tervikuna ma ei usu, et uus reklaamiseadus meie meediamahtu oluliselt vähendaks. Leiame uued väljundid," märkis ta.
Noop lisas, et tarbijamängude keelamine konkurentsisituatsiooni ei muuda. "Kui vaadata brändi õllede turgu, siis seal oleme Sakuga peaasjalikult ainult kahekesi. Kui tarbijamängude korraldamine on meile mõlemale keelatud, siis tarbijad on kokkuvõttes samas seisus," sõnas A le Coqi juht.
"Ma ei isiklikult ei usu, et tarbijamäng paneb kedagi rohkem jooma, et ta tarbiks sellevõrra rohkem. Nii Saku Originaali kui A. Le Coq Premiumi puhul on tegelikult uskumatult suur switcherite ehk tarbijate osakaal, kes proovivad täna üht ja homme teist. Kindlasti on neid üle 60%," rääkis Noop.
"Kindlasti tuleb meil hakata rohkem mõtlema selliste väärtuste peale, et kergesti vahetajate ehk switcherite osakaal oleks väiksem. Tervikuna ma ei usu, et tarbijamängud on õlle müügimahte tõstnud, kuid loomulikult, kellel on parem kampaania, see tegija on võitnud," ütles Noop.

Seotud lood

Uudised
  • 04.11.08, 12:38
Kanal 2: uus reklaamiseadus tunda ei anna
Kanal 2 reklaamidirektor Anne Linnamägi ütles aripaev.ee-le, et kuna lahjat alkoholi turundatakse enamasti suvel, siis praegu pole uus seadus kanali reklaamimahtudele negatiivset mõju avaldanud.
Uudised
  • 03.11.08, 17:24
Liviko: telereklaam on lihtsalt üks võimalustest
Liviko juhatuse esimees Janek Kalvi ütles, et karmistunud alkoholireklaami tingimuste tõttu ringhäälingus reklaamiplaane ümber ei tehta, kuna see on vaid üks võimalus. Olukorra sektoris muudavad keeruliseks üldine majandusolukord ning aasta jooksul 33% kasvanud alkoholiaktsiis.
Uudised
  • 04.11.08, 16:47
TV3: uus seadus mõjutab alkoholifirmade telekäibeid
TV3 müügiosakonna juht Kert Kangert ütles, et kindlasti hakkab lahja alkoholi reklaamimise algusaja nihutamine tunni võrra mõjutama alkoholifirmade telekäibeid.
Uudised
  • 04.11.08, 16:16
Saku: tarbijamängude keelamine on ebamõistlik
Saku turundusdirektori Rauno Stüff ütles, et uus reklaamiseadus keelab populaarsete tarbijamängude korraldamise, tänu millele on aga tõusnud kvaliteetõllede segment Eestis.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 15:42
Sergei Astafjev ja Aleksandr Kostin: anname noortele sportlastele võimaluse treenida ja mängida kõrgemal tasemel
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (laen.ee, smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele