Barack Obama võit muutis ajalehed nii
nõutavaks kaubaks, et inimesed seisid kvartalipikkustes järjekordades ning
õnnelikud omanikud panid eksemplarid internetti müüki, kirjutab ajaleht The New
York Times.
Lehetoimetused lootsid küll nõudluse kasvamist, kuid tegelikkus ületas igasugused ootuse, kirjutab ajaleht. The New York Times ise trükkis jaemüügiks tavapärasest 35 protsenti rohkem, mis tähendas 150 000 lisaeksemplari, kuid hiljem trükiti veel 75 000 eksemplari lisaks. Kõik müüdi ära peaaegu momentaalselt, kinnitas ajalehele teise suure päevalehe The Washington Post levijuht Steve Hills.
Internetioksjonikeskkondades eBay ning Craiglist kerkisid USA suurte päevalehtede eilsete eksemplaride hinnad 200 dollarini (1200 kroonini). The New York Timesi kaanehind on äripäeval 1,50 dollarit (18 krooni).
Seotud lood
Presidendivalimised võitnud Barack Obama
seisab nüüd silmitsi katsumustega: võidelda tuleb majanduskriisiga, lõpetada
sõda Iraagis ning vaadata põhjalikult üle tervishoiusüsteem.
Hiina valitsus soovitab tungivalt Ameerika
Ühendriikide tulevasel presidendil Barack Obamal olla vastu Taiwani
iseseisvusele.
USAs alustatakse päeva miinuses.
Majandustulemused rõõmusõnumeid ei too.
Rahvusvaheline reitinguagentuur S&P Global Ratings
tõstis Freedom24 kaubamärki omava Freedom Finance Europe Ltd. pikaajalist krediidireitingut B-tasemelt B+-tasemele.