Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Obama võit muutis ajalehed hitiks
Barack Obama võit muutis ajalehed nii
nõutavaks kaubaks, et inimesed seisid kvartalipikkustes järjekordades ning
õnnelikud omanikud panid eksemplarid internetti müüki, kirjutab ajaleht The New
York Times.
Lehetoimetused lootsid küll nõudluse kasvamist, kuid tegelikkus ületas igasugused ootuse, kirjutab ajaleht. The New York Times ise trükkis jaemüügiks tavapärasest 35 protsenti rohkem, mis tähendas 150 000 lisaeksemplari, kuid hiljem trükiti veel 75 000 eksemplari lisaks. Kõik müüdi ära peaaegu momentaalselt, kinnitas ajalehele teise suure päevalehe The Washington Post levijuht Steve Hills.
Internetioksjonikeskkondades eBay ning Craiglist kerkisid USA suurte päevalehtede eilsete eksemplaride hinnad 200 dollarini (1200 kroonini). The New York Timesi kaanehind on äripäeval 1,50 dollarit (18 krooni).
Presidendivalimised võitnud Barack Obama
seisab nüüd silmitsi katsumustega: võidelda tuleb majanduskriisiga, lõpetada
sõda Iraagis ning vaadata põhjalikult üle tervishoiusüsteem.
Tundlikke kliendiandmeid omavad advokaadibürood on küberkurjategijate pidevas huviorbiidis, mistõttu nõuab advokatuur, et küberturvalisus oleks tagatud kõrgeimal tasemel. Et nõuded saaksid täidetud ka päriselt ning ka töötajate teadlikkus tõstetud, on mõistlik kaasata oma ala spetsialistid, usub advokaadibüroo TARK juhtivpartner Tanel Tark.