Barack Obama võit muutis ajalehed nii
nõutavaks kaubaks, et inimesed seisid kvartalipikkustes järjekordades ning
õnnelikud omanikud panid eksemplarid internetti müüki, kirjutab ajaleht The New
York Times.
Lehetoimetused lootsid küll nõudluse kasvamist, kuid tegelikkus ületas igasugused ootuse, kirjutab ajaleht. The New York Times ise trükkis jaemüügiks tavapärasest 35 protsenti rohkem, mis tähendas 150 000 lisaeksemplari, kuid hiljem trükiti veel 75 000 eksemplari lisaks. Kõik müüdi ära peaaegu momentaalselt, kinnitas ajalehele teise suure päevalehe The Washington Post levijuht Steve Hills.
Internetioksjonikeskkondades eBay ning Craiglist kerkisid USA suurte päevalehtede eilsete eksemplaride hinnad 200 dollarini (1200 kroonini). The New York Timesi kaanehind on äripäeval 1,50 dollarit (18 krooni).