Müügi langust tunnevad kõik, kuid olukorra
parandamiseks pole võimalik midagi ette võtta, kuna autode jaehinnad on
jõudnud tehaste väljamüügihindadeni, rääkis Amserv Groupi juht Raivo
Kütt.
“See on kõigil tunda andnud loomulikult,” kommenteeris ta ARKi statistikat, mille järgi novembris registreeriti poole võrra vähem uusi autosid.
“Oleme suutnud olla selles halvas mängus suhteliselt head,” lisas ta. “Aga rõõmustavat pole siin kellelgi midagi. Meie numbrid on enam-vähem piiripealsed. Arvan, et langus eelmise aasta perioodiga on kusagil 40% ringis,” tõdes Kütt.
“Hinnad ei saa enam eriti langeda ilma, kui ei tule tehased taha, sest praegu on maaletoojatega koostöös kõik automüüjad hindu langetanud. Automüüjad ei saa sealt enam midagi maha võtta,” kommenteeris ta võimalikku hinnalangust.
Kütt rääkis, et Amserv Groupis tegeletakse müügi tõstmiseks erinevate kampaaniatega. “Oleme struktuuri ümber korrastanud, oleme loomas kahte uut ametikohta, mis on kogu kontserni peale ja kontserni ülesed. Püüame paremini sünerRaivo Küttgiat kasutada,” sõnas ta.
Seotud lood
Uute autode müük langes novembris võrreldes
möödunud aasta novembriga 54 protsenti ja tabeli esimese koha on Toyota asemel
hõivanud Škoda.
Hakkab tekkima trend, mis näitab klientide
eelistuste kaldumist väiksemate ning odavamate sõidukite poole, rääkis Amserv
Auto ASi müügi- ja turundusdirektor Margus Nõmmik.
Amserv Grupp ostab Hyundai sõidukeid müüva
Korea Auto aktsiapaki.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.