Jõuliste müüginumbritega üllatas novembris
Subaru, mille müük on kasvanud maagilised 333%.
Uusi autosid müüdi novembris 53% vähem kui mullu, kogu aasta automüük on kahanenud 20% selgus Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu andmetest.
Üle pika aja on Toyota edetabeli liidripositsiooni loovutama pidanud ja seekord Škodale, kes suutis üldisest langusest hoolimata müüki 3% kasvatada 130 autolt 134 autoni. Toyota müüginumbrid kukkusid 56% 277 autolt 122 autoni.
Kolmandale kohale on kerkinud jõulise tõusu teinud Subaru, mille müük on kasvanud 333% 21 autolt 91 autoni. Škoda ja Subaru olid ainsad kaks automarki, mille müük kuu lõikes kasvas, kõikide teiste müük langes.
Suurimaks kukkujaks võib pidada Saabi, mille müügi langus on 100%, nimelt ei müüdud novembris 2008 ainumastki Saabi, mullu samal ajal läks neid kaubaks 20.
Seotud lood
Automüügi esikümnes oli oktoobri arvestuses
suurim langeja Ford, kelle müük langes oktoobris 58% ehk 61 autoni 144 autolt.
Miks väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted peaksid panustama rohkem innovatsiooni ja kuidas pank saab siin olla neile abiks, räägitakse värskes Äripäeva raadio saates.