Jõuliste müüginumbritega üllatas novembris
Subaru, mille müük on kasvanud maagilised 333%.
Uusi autosid müüdi novembris 53% vähem kui mullu, kogu aasta automüük on kahanenud 20% selgus Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu andmetest.
Üle pika aja on Toyota edetabeli liidripositsiooni loovutama pidanud ja seekord Škodale, kes suutis üldisest langusest hoolimata müüki 3% kasvatada 130 autolt 134 autoni. Toyota müüginumbrid kukkusid 56% 277 autolt 122 autoni.
Kolmandale kohale on kerkinud jõulise tõusu teinud Subaru, mille müük on kasvanud 333% 21 autolt 91 autoni. Škoda ja Subaru olid ainsad kaks automarki, mille müük kuu lõikes kasvas, kõikide teiste müük langes.
Suurimaks kukkujaks võib pidada Saabi, mille müügi langus on 100%, nimelt ei müüdud novembris 2008 ainumastki Saabi, mullu samal ajal läks neid kaubaks 20.
Seotud lood
Automüügi esikümnes oli oktoobri arvestuses
suurim langeja Ford, kelle müük langes oktoobris 58% ehk 61 autoni 144 autolt.
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.