• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 06.01.09, 17:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Audi Eesti: autoturg kukub veel 30%

Audi Eesti turundusjuhi Rivo Saarna sõnul prognoosib ettevõte, et uute autode müügi vähenemine sel aastal jätkub ning turg langeb sel aastal ilmselt veel 30 protsenti.
"Mahuliselt on see võrreldav viie aasta taguse müügimahuga ehk 2004. aasta tasemega," selgitas Saarna ERRi uudisteportaalile.
Saarna tunnistas, et 2008. aastal kukkus uute sõiduautode turg rekordilise 2007. aastaga võrreldes ligikaudu viiendiku võrra.
"Kahtlemata seab turu kahanemine kahe aasta jooksul 40-50% võrra automüügiettevõtted uude, keerulisse olukorda. Koos turulangusega on märkimisväärselt kahanenud ka autode müügihinnad ja sellega seoses ka müügimarginaalid ning sisuliselt uute autode müügist sel aastal Eesti automüüjad kasumit ei tooda," ütles Rivo Saarna.
Automüük lõi detsembris uue rekordi - nii vähe autosid müüdi viimati seitse aastat tagasi ehk 2001. aastal, kirjutas aripaev.ee täna. Populaarseim müüdud automark oli detsembris teist kuud järjest Škoda, mis müüs 125 autot, kasv 74%.

Seotud lood

Uudised
  • 06.01.09, 14:46
Langev automüük lõi seitsme aasta rekordi
Automüük lõi detsembris uue rekordi - nii vähe autosid müüdi viimati seitse aastat tagasi ehk 2001. aastal.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele