Kuigi Tartu lennujaama terminali
rekonstrueerimise tähtaeg on 30. september, suudab lennujaam kõiki reisijaid
seni edukalt teenindada ajutistes ruumides.
„Kui juunis ilmnes, et airBaltic hakkas ühtäkki ootamatult pileteid müüma Riia-Tartu liinile, tegime kiiresti kontoriruumides ümberkorraldusi ning kujundasime siia ajutise reisiterminali,“ rääkis ASi Tallinna Lennujaam Tartu lennujaama juhataja Rein Mark.
Uus, rekonstrueeritav terminal võimaldab korraga teenindada kuni sada reisijat. „Tuleb eraldi tsoon lahkujatele ja saabujatele, pagasikonveier ja palju muud,“ tutvustas Mark ligi 12 miljonit krooni maksma minevat ehitist.
Tema andmeil investeeritakse aastatel 2008-2013 Tartu lennujaama 140 miljonit krooni. Mullu mais ehitati lennuvälja tuledesüsteem ümber ja septembris pikenes lennurada 420 meetri võrra ning on nüüd 1800 meetrit pikk. Lähiaastatel ehitatakse lennuväljale päästedepoo, garaaž ja angaar ning soetatakse hulgaliselt vajalikku tehnikat.
Mark hindas Tartu linnavalitsuse suhtumist lennuliikluse elavdamisse väga positiivseks. „Linn on eraldanud terminali rekonstrueerimise ja lennuliinide käivitamise kulude katteks 0,7 miljonit krooni,“ lausus ta. „Sellest rahast oleme ka veidi reklaami teinud, näiteks rentisime eelmisel kuul suure plakatipinna Tartu piiril Tallinna maantee ääres ja sellel kuul teavitab lennuvõimalustest suur plakat Tartu piiril Võru maantee ääres,“ selgitas Mark.
Eelmise nädala lõpus avas Tallinna Lennujaam uue, Tartu lennujaama tutvustava kodukülje.
Seotud lood
Eile õhtul maandusid Tartu lennuväljal
esimesed 15 reisijat Stockholmist, pool tundi hiljem lennutas Estonian Air 20
inimest Rootsi – see on Tartule juba teine otseliin
välismaale.
Estonian Air plaanib oktoobri algusest
hakata kolm korda nädalas lendama Tartu Ülenurme lennuväljalt Stockholmi Arlanda
lennuväljale.
Septembri lõpuks peame olema valmis, et
Ülenurme lennuväljalt saaks hakata regulaarlende tegema Stockholmi, ütles ASi
Tartu Lennujaam juhataja Rein Mark.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.