Ravimiäri pole surutise suhtes tundlik.
Tänavu on AS Magnum kontsern jätkanud endiselt tõusvas joones, käive on
võrreldes eelmise aastaga veidi kasvanud, märkis MM Grupi juhatuse
liige Aare Kurist.
Magnum Grupp kasvatas möödunud aastal müügikäivet 18%. Grupp ületas esmakordselt kolme miljardi krooni piiri, millest Eesti käive moodustas ca 70% ning Läti käive ca 25%. Head kasvu näitas Soome käive, mis kasvas võrreldes 2007. aastaga üle 100%, rääkis Kurist.
"Grupi tugev tulemus oli ootuspärane, eriti arvestades, et ravimikaubanduse käive ei ole üldiselt nii tundlik majanduslanguse suhtes," kommenteeris ta.
"2009. aastal on AS Magnum kontsern jätkanud endiselt tõusvas joones, käive on võrreldes 2008. aastaga veidi kasvanud. Samas suhtume tulevikku pigem ettevaatlikult ning olulist käibekasvu lähitulevikus enam ei planeeri, eriti arvestades tööpuuduse kasvu ning Haigekassa eelarve võimalikke kärpeid," märkis juhatuse liige.
Tulevikuplaanidest rääkides sõnas Kurist, et AS Magnum kontsern ei plaani lähitulevikus uutesse riikidesse laieneda, samas oleme avatud võimalustele laiendada oma praegust tegevust nii Lätis, Leedus kui ka Soomes.
"Tegevuse laiendamist teistesse Euroopa riikidesse ning sellega seotud käibe kasvu 2009. ning 2010. aastal plaanime probiootilise koeratoidu turustamisest, millega tegeleb MM Grupp OÜ kontserni kuuluv Bacterfield. Samuti oleme jätkuvalt huvitatud uutest investeerimisprojektidest, eelistatult bio- ning infotehnoloogia valdkonnas," lisas ta.
Lõviosa MM Grupp OÜ konsolideeritud käibest 2008. aastal tuli AS Magnum kontsernist, mille peamiseks tegevusalaks on ravimite ja muude apteegikaupade hulgi– ja jaemüük, selgus ettevõtte majandusaasta aruandest.
Seotud lood
Magnum Grupp kasvatas möödunud aastal
müügikäivet 18%, seisab äriregistrisse jõudnud majandusaasta aruandes. Grupi
ületas esmakordselt kolme miljardi krooni piiri.
Ettevõtte käibe väike tõus on
korrelatsioonis turukasvuga, mis oli esimesel poolaastal 0,3%, sõnas
ravimite hulgimüüja Tamro Eesti OÜ tegevjuht Tarvo Vaasa.
Meie olukord on stabiilsem kui
majandusharudel, kus langus on olnud 60-70%. Tallinna Farmaatsiatehase käibe
langus on 10% piires, sõnas ettevõtte juht Raivo Unt.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.