• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 01.11.09, 16:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reformi vastulause: Äripäeva loos on mitu valeväidet

Reformierakonna avalike suhete juht Silver Pukk edastas Äripäeva toimetusele e-kirjas, kus on erakonna vastulase täna aripaev.ee-s ilmunud artiklile „Antropovi valimiskampaania: hääled, voldik, konkurent“.
Järgneb Silver Puki saadetud Reformierakonna vastulause:
"Reformierakonna poolt teatan, et teie loos on mitu valeväidet ning palun nende kohest ümberlükkamist ja parandamist.
Esiteks – väidate, et Jüri Pihel on Reformierakonna kampaania üks korraldajatest. Lükkan selle koheselt ümber ja soovin vastava paranduse tegemist antud artiklis. Annan Reformierakonna poolt teada, et Jüri Pihel ei olnud tollal ega ole ka praegu Reformierakonna kampaania korraldajate hulgas ega ka meie töötaja muudes funktsioonides.
Teiseks – väidate mitmes kohas, et Reformierakond pidi kandma kulutusi ja osalema kandidaat Rober Antropovi kampaaniaürituste korraldamisel. Reformierakonna poolt lükkan sellegi väite ümber ja ütlen veelkord, et Reformierakond ei olnud mainitud kandidaatide ürituste planeerija, korraldaja ega maksja. Samuti ei ole Reformierakond olnud mingites suhetes tänaseks pankrotistunud agentuuriga Droom. Palun artiklis vastavad parandused teha.
Kolmandaks – kuna valede levitamine ei tee au kellelegi, siis palun see lõpetada ning soovitan tutvuda ka asjakohaste õiguskaitseorganite seisukohtadega antud teemal. Kahju on mul ka sellest, et Äripäev on asunud esindama tavalises eraõiguslikus vaidluses ühte poolt, kelleks on rahanõudjad ning kelle taust ei tee au kellelegi."

Seotud lood

Uudised
  • 23.10.09, 06:55
Reformierakonna saladus: väljapressijate ohvrid või skeemitajad?
Tänane Äripäev avalikustas, kuidas Reformierakonda kuuluvat kaks riigikogu liiget Jaanus Rahumägi ja Robert Antropov sattusid konflikti võlgade sissenõudjatega. Võlad pärinevad viimaste riigikogu valimiste eel tehtud kampaaniast. Võlanõudjad viitavad oma nõuetes sellele, et reformierkondlaste kampaaniat on rahastatud varjatult ja seadust rikkudes. Reformierakondlased ise kinnitavad, et nad on langenud väljapressijate ohvriks ja kõik on laim.
Uudised
  • 01.11.09, 16:09
Antropovi valimiskampaania: kuidas orav käbi hoiab?
Robert Antropovi üks valimiskingitus oli ka pusa, kuhu pidi tulema Antropovi foto ja ka Reformierakonna sümboliks olev orav. Kavandite ülevaatamine tekitas järgmise arutelu.
Uudised
  • 01.11.09, 13:08
Valimiskampaania: Antropovi sünnipäev
Valimiskampaania üheks osaks oli ka Antropovi sünnipäev, mida tuli tähistada Rakveres ja Tallinnas. Sünnipäevaga seotud kulude arve saadeti reklaamibüroole Droom.
Uudised
  • 01.11.09, 11:12
Antropovi valimiskampaania: hääled, voldik, konkurent
Valimiskampaaniate ajal näeb avalikkus sageli seda, mida talle soovitakse kampaaniameistrite poolt näidata. Pakume mõned väljavõtted memodest ja kirjavahetusest, mis heidavad valgust ühe poliitika kampaania korraldamisega seotud masinavärgile.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele