Reformierakonna avalike suhete juht Silver
Pukk edastas Äripäeva toimetusele e-kirjas, kus on erakonna vastulase täna
aripaev.ee-s ilmunud artiklile „Antropovi valimiskampaania: hääled, voldik,
konkurent“.
Järgneb Silver Puki saadetud Reformierakonna vastulause:
"Reformierakonna poolt teatan, et teie loos on mitu valeväidet ning palun nende kohest ümberlükkamist ja parandamist.
Esiteks – väidate, et Jüri Pihel on Reformierakonna kampaania üks korraldajatest. Lükkan selle koheselt ümber ja soovin vastava paranduse tegemist antud artiklis. Annan Reformierakonna poolt teada, et Jüri Pihel ei olnud tollal ega ole ka praegu Reformierakonna kampaania korraldajate hulgas ega ka meie töötaja muudes funktsioonides.
Teiseks – väidate mitmes kohas, et Reformierakond pidi kandma kulutusi ja osalema kandidaat Rober Antropovi kampaaniaürituste korraldamisel. Reformierakonna poolt lükkan sellegi väite ümber ja ütlen veelkord, et Reformierakond ei olnud mainitud kandidaatide ürituste planeerija, korraldaja ega maksja. Samuti ei ole Reformierakond olnud mingites suhetes tänaseks pankrotistunud agentuuriga Droom. Palun artiklis vastavad parandused teha.
Kolmandaks – kuna valede levitamine ei tee au kellelegi, siis palun see lõpetada ning soovitan tutvuda ka asjakohaste õiguskaitseorganite seisukohtadega antud teemal. Kahju on mul ka sellest, et Äripäev on asunud esindama tavalises eraõiguslikus vaidluses ühte poolt, kelleks on rahanõudjad ning kelle taust ei tee au kellelegi."
Seotud lood
Tänane Äripäev avalikustas, kuidas
Reformierakonda kuuluvat kaks riigikogu liiget Jaanus Rahumägi ja Robert
Antropov sattusid konflikti võlgade sissenõudjatega. Võlad pärinevad viimaste
riigikogu valimiste eel tehtud kampaaniast. Võlanõudjad viitavad oma nõuetes
sellele, et reformierkondlaste kampaaniat on rahastatud varjatult ja seadust
rikkudes. Reformierakondlased ise kinnitavad, et nad on langenud väljapressijate
ohvriks ja kõik on laim.
Robert Antropovi üks valimiskingitus oli ka
pusa, kuhu pidi tulema Antropovi foto ja ka Reformierakonna sümboliks olev orav.
Kavandite ülevaatamine tekitas järgmise arutelu.
Valimiskampaania üheks osaks oli ka
Antropovi sünnipäev, mida tuli tähistada Rakveres ja Tallinnas. Sünnipäevaga
seotud kulude arve saadeti reklaamibüroole Droom.
Valimiskampaaniate ajal näeb avalikkus
sageli seda, mida talle soovitakse kampaaniameistrite poolt näidata. Pakume
mõned väljavõtted memodest ja kirjavahetusest, mis heidavad valgust ühe
poliitika kampaania korraldamisega seotud masinavärgile.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.