Valimiskampaania üheks osaks oli ka
Antropovi sünnipäev, mida tuli tähistada Rakveres ja Tallinnas. Sünnipäevaga
seotud kulude arve saadeti reklaamibüroole Droom.
Ja kuigi Antropov väidab, et temaga kampaania kulutusi ei kooskõlastatud, siis tihe kirjavahetus Antropovi ja Droomi vahel näitab vastupidist. Näiteks oli arutluse all, kas sünnipäevale kutsuda külalised koos kaasadega või mitte.
„Kui sünna tuleb kaaslastega, siis peaks nimekirja ülevaatama (paljud on lihtsalt tööpartnerid – poolvõõrad), vaja ka meelelahutust (naistele). Kui ilma, siis on lihtsalt tööalane treff, 2 tundi juttu,“ kirjutas sel teemal Antropov.
Lõpuks otsustati, et sünnipäeva kutse saadetakse ühele ja loodeti, et paremad sõbrad tulevad koos kaaslasega ning teised üksi.
Gerli Padar või Marju Kuut?
Kampaaniakorraldajate arvamused läksid ka lahku teemal, kas kutsuda lisaks Anti Kammistele sünnipäevale esinema Marju Kuut või mitte.„Appi, kas jäigi marju Kuut????:))))“ hüüatab Antropovi abi nähes sünnipäevaprogrammi.
„Teie otsustate, kes esineb, meie asi välja pakkuda. Kammistest piisab ka üksi, aga Kuut oleks tore lõbus kogemus Marju Kuudiga lisand,“ selgitab Droomi töötaja.
„Roberti otsustada, lihtsalt minu arvates on Kuut hull)),“ lükkab Antropovi abi otsustamise Antropovile. Viimane pakub, et võiks Kuudi asemel kaaluda näiteks Gerli Padari kutsumist.
Kuidas sõber Peets üritas Antropovit koorida
Üks näide, et tegelikult kooskõlastas reklaamibüroo valimiskulutused Antropoviga oli Antropovi sünnipäeva pidu Spiritis, mille omanik Peets on Antropovi hea tuttav. Spirit oli aga omaniku heale tuttavale kehtestanud spetsiaalse hinnakirja sünnipäeva puhul. Antropovi abi märkas seda ja juhtis sellele ka tähelepanu:„Robert, kas tegemist oli su tuttavale kuuluva kohaga? Minu meelest 5 võileiva eest 300 krooni on väga vinge hind (kohviku enda hinnad nagu toidu poolest ei ole eriti kõrged. Rääkimata sellest, et 100 inimese kogus peaks normaalse mõistuse järgi tooma hinnaalanduse tavahindadest, on jookidele isegi võrreldes veebilehel üleval olevate hindadega igale tassile/pudelile 5 krooni otsa kupatatud. Torditükid ka tavahinnas 45 kr, siin kui inimeste peale kogus ära jagada tuleb 50 kr tükk,“ juhtis Antropovi abi tähelepanu.
Kirjast oli kasu, sest varsti laekus Spiritist uus pakkumine.
Kahjuks või õnneks olid suusavõistlused
Hetkel kuum
Äripäeva raadio kullafond
Ka teised tootjad on mures
28. jaanuari õhtul 2007. aastal saadab Antropov oma kampaaniakorraldajatele järgmise kirja:
„Tere ja tänud nädalavahetusel tehtu eest! Kahjuks või õnneks pidin veetma aega suusvaõistlusel, kus suhtlemine oli tähtsaim muust seal toimuvast ja teie tegite tööd pc ees. /---/ Algavad kiired valimisjada, rahu ja kannatlikkust… siis VÕIDAME kindlasti!“.
Robert on Antropov
Antropovi kampaaniaga tegelejad eksisid aeg-ajalt Antropovi nime õigekirja suhtes ja kirjutasid jäärapäiselt Andropov. Lõpuks katkes Antropovi abi kannatus ja ta saatis reklaamibüroosse järgmise kirja: „ Jällegi, esimene kiirmärkus: Robert on ANTROPOV. Püüame omavahel sellest kinni pidada ja ka meie raha eest meie jaoks materjale tootvatele inimestele pole häbiasi seda meelde tuletada.“
Rahva sekka minekuks kasuta firmade juhteAntropovi kampaaniameistrid panid kokku nimekirja Lääne-Viru ettevõtete juhtidest ning soovitasid Antropovil nendega ühendust võtta ja küsida, kas ta võiks tulla firmasse töötajatega kohtuma, et kuulata töötajate muresid. Kõige parem viis minna rahva sekka, oli Antropovi valimiskampaania korraldajate arvates teha seda firmajuhtide abil.