Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Toidu- ja esmatarbekaupade kettide jaemüük langes 5,4%
Uuringu firma AC Nielseni andmetel langes jaemüük 2009. aasta detsembris 9,3% ja jaanuaris 5,4%, statistikaameti andmetel langes spetsialiseerimata kaupluste, nagu Prisma jt suuremad poed, müük jaanuaris 7%.
Meie igakuine uuring katab suuremaid toidu- ja esmatarbekaupade kette. Erinevate definitsioonide tõttu ei kattu see päris üks-ühele statistikaameti jaemüüginumbriga spetsialiseerimata kauplustes, kus on ülekaalus toidukaubad, joogid ja tubakatooted, kuid suund on sama – langustrend aeglustub,“ kommenteeris uuringufirma AC Nielsen Balti riikide arendusjuht Margo Kurisoo.
Vabariigi sünnipäeval kõigile tööstuskaupadele 30%list hinnaalandust teinud Maxima müük tõusis mullusega võrreldes 20%, ületades kaupluseketi enda ootusi aga koguni 44%.
Sandman Grupi tegevjuht Martin Pedai ütles jaekaubandusstatistikat kommenteerides, et Euronicsi ja Plussmiinuse kaupluste poolelt on ligikaudu 10%line müügilangus täiesti reaalne number.
Küberturvalisus peaks olema igaühe igapäevaelu lahutamatu osa. Olenemata sellest, kas oled eraisik, väikeettevõtja või suurfirma juht, mõjutab digitaalne maailm paratamatult kõiki, kes internetis toimetavad. Tele2 ärikliendi erilahenduste ja IT-teenuste juht Janek Jaago selgitab, miks on vähemalt esmane digikaitse hädavajalik igale kasutajale.