Lõuna-Korea tehnoloogiaettevõte LG Electronicsi käive käesoleva aasta kolmandas kvartalis moodustas 11,3 miljardit USA dollarit, mis on 3% rohkem eelmise aasta sama perioodiga võrreldes. Kolmanda kvartali puhaskasum oli 6,4 miljonit dollarit.
2010. aasta kolmanda kvartali majandustulemused LG Electronics üksuste järgi:
Koduse meelelahutuse lahenduste üksuse LG Home Entertainment Company käive suurenes eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 14% tänu suurenenud LCD-telerite müügile ja seda eriti arenevatel turgudel. Seejuures oli lameekraan telerite müügi kasv ajaloo suurim – kokku müüdi kolmandas kvartalis 6,6 miljonit telerit, mis tähendas müügis 37% kasvu võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Kogu äriüksuse käive moodustas 4,5 miljardit dollarit ja tegevuskasum 104 miljonit dollarit.
Mobiilkommunikatsiooni lahenduste üksus LG Mobile Communications Company müüs kolmandas kvartalis 28,4 miljonit mobiiltelefoni, mis on eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 29% vähem. Üksuse käive langes 27% seoses müügi vähenemisega arenenud turgudel. Ettevõte loodab, et LG Optimus One ja uute Windows Phone 7 opsüsteemil töötavate LG nutitelefonide turule toomine parandab lähikuudel üksuse tulemusi.
Koduseadmete üksuse LG Home Appliance Company käive kasvas kolmandas kvartalis 2,3 miljardi dollarini (kasv 14%) ning tegevuskasum moodustas 57 miljonit dollarit. Heade tulemuste taga on müügi laiendamine Põhja-Ameerikas, Indias ja Hiinas. Ettevõtte loodab müügitulemuste kasvu jätku, seda eriti arenevatel turgudel.
Õhukonditsioneere tootev LG Air Conditioning Company käive suurenes 0,9 miljardi dollarini (kasv 42%). LG jätkab investeeringuid B2B suunal ja panustab ka edaspidi LED valgustuse ja päikeseenergia tehnoloogiaga seotud ärisuundadesse, et tagada pikaajaline alus üksuse jätkuvaks kasvuks.
Ärilahenduste üksuse LG Business Solutions Company käive võrreldes eelmise aastaga ei muutunud, püsides 1 miljardi dollari juures. Järgnevate kuude jooksul ootab LG aga müügi ja kasumi suurenemist tänu uute premium-klassi kuvarite, reklaamekraanide ja hotellidele müüdavate telerite turuletulekuga.
Neljandas kvartalis on LG peamisteks märksõnadeks nutitelefonide, nano täis-LED tehnoloogia ja kasutajasõbralike energiat säästvate toodete konkurentsivõime tõstmine. Ettevõte eesmärgiks on kasumlikkuse parandamine läbi hinnauuenduste ja pikemaajaliste strateegiliste investeeringute.
Seotud lood
Lõuna-Korea tehnoloogiaettevõtte LG Electronics uueks juhiks nimetati tänasel firma juhatuse koosolekul Bon-joon Koo, kes töötas varem LG juhatuse aseesimehena.
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.