Eurole ülemineku korralduse tegeliku õnnestumise määrab pankade, riigiametite, poodide jm infosüsteemide valmisolek. Ja nagu ikka, on võtmeküsimus, kuidas saavad hakkama ühiskonna kõige nõrgemad ning kuidas tekkivaid tõrkeid lahendatakse, märkis suhtekorraldaja Ilon Leib Delfis.
“ Euroteavituskampaania üheks suuremaks PR-õnnestumiseks pean ma kampaaniaosa “Euro hinda ei tõsta” väljamõtlemist ja kommunikatsiooni,” tunnistas Leib Delfile. “See kõlab nagu kõikehõlmav lubadus, kuigi tegelikkuses on meist igaüks seda hinnatõusu tajunud juba vähemalt eurootsuse tegemisest saati ning küllap saame veel tunda.”
Samas Ilona Leib möönis, et eurokalkulaatorite jagamine külvimeetodil tundus piinlik ja keskkonda saastav tegevus.
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.