Eestit tabanud suhkrupaanika võis olla mõne hulgimüüja või jaemüügiketi poolt kunstlikult tekitatud, ütles Tallinna Tehnikaülikooli tarbijakäitumise lektor Oliver Parts.
Ta rääkis ETV hommikuprogrammis "Terevisioon", et hiljutise tatraostupaanika ja praeguse suhkru massilise kokkuostu ajaline lähedus tekitab küsimusi."Siin on ju võimalik hulgimüüjatel või mõnel jaeketil väga oluliselt sellest teenida. See võib olla tõesti tellimustöö," ütles saatekülaline, lisades samas, et ta ei saa seda sajaprotsendiliselt kinnitada.
Partsi sõnul on paanika tekitamisel väga oluline roll meedial, kes on samuti kasu saamisest huvitatud. "Ta [meedia - toim.] saab sellepärast kasu, et inimesed loevad lehest, mis jälle juhtunud on, miks suhkrut ei ole ja mis probleem selle taga peitub." Parts ei välistanud, et mõni suhkru maaletooja või jaekaubanduskett on meediaväljaandele paanikakülvamise eest koguni maksnud.
Seotud lood
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.