Skype plaanib suurendada töötajate arvu ligi poole võrra. Ühtlasi on kavas taaselustada tootearendusprotsessid ja kapitaliseerida tarbijakasv.
Skype eesmärgiks on suurendada klientide arvu, kes maksaksid preemiumteenuste eest, nagu näiteks suurfirmad. Selleks on plaanis luua uusi ettevõtetele suunatud teenuseid ja tagada kõrgem teenuste kvaliteet. Seni maksab Skype kõnede eest vaid 8 miljonit 124-nest, mis tegi läinud poolaasta netotuluks 13 miljonit dollarit.
Skype tegevjuhi Tony Batesi arvates on Skype nõrgaks kohaks tooteinseneride vähesus, kes suudaksid kiiremini välja tulla uute toodetega. See on ka põhjuseks, miks Bates soovib 80 protsenti uutest kuni 400 töötajast palgata Silicon Valleyst.
Seni töötas suur osa Skype tooteinseneridest Eestis.
Autor: Katri Soe-Surén
Seotud lood
Tänane Finance Times kirjutab sellest, et Skype plaanib suurendada töötajate arvu ligi poole võrra. Skype’i tegevjuht Sten Tamkivi sõnul palkavad nad inimesi pea kõikidesse oma kontoritesse.
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.