Konjunktuuriinstituudi juht ja EASi ekspordi valdkonna hindamiskomisjoni liige Marje Josing märgib, et ettevõtete huvi messidel osalemise vastu on väga erinev ja sõltub palju sektorist, tuntusest ja valitud äristrateegiast.
"Riik toetab EASi kaudu väga laia ringi turundusvõimalusi, sh ka messidel osalemist. Osadele ettevõtjatele on mess väga hea koht kontaktide leidmiseks ja enda tutvustamiseks, teistele ettevõtetele sobivad paremini otsekontaktid, visiidid ning regulaarsed kohtumisel konkreetses ettevõttes võimalike partneritega," vastas Josing päevaküsimusele, kas tuleks lõpetada ettevõtjatele messitoetuste jagamine.
"Enamasti kombineeritakse erinevaid võimalusi – mõni oluline mess aastas ja lisaks kogu aasta vältel turgude külastused, võimalike klientide otsingud andmebaasidest, reklaam internetis jne,"
A. Le Coqi juht Tarmo Noop leiab, et riik võiks oluliselt efektiivsemalt toetada turgudele sisenemist. Praegu toetatakse riigi rahadest messidel osalemist, kuid Noobi sõnul on messid üks ebaefektiivsemaid teid partnerite leidmiseks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!