Aasta Turundustegu 2010 žürii valis 22. veebruaril 32 konkursile esitatud töö hulgast välja viis finalisti.
Grand Prix tiitli pärast hakkavad 11. märtsil turunduskonverentsi Password laval võistlema cherry.ee turuletoomine, Leiburi toote "Saib" lansseerimine, Premia koonusjäätise "Eriti Rammus" turuletoomine, Saku Rocki kampaania "Tabula Raza" ja SEB uue internetipanga lansseerimine.
Aasta Sotsiaalkampaania tiitel jääb seekord välja andmata, sest selles kategoorias žürii hinnangul selget võitjat ei olnud. Parimatena jäid tasavägiselt sõelale Eesti Kaitseväe kampaania "Vapruse kutse", vähemuste võrdse kohtlemise kampaania "Erinevus rikastab" ja euroteavituskampaania.
Žürii, olles ära kuulanud finalistide ettekanded, teeb 11. märtsil koha peal oma lõpliku otsuse ja valib välja Eesti Aasta Turundusteo. Žürii hindab esitatud tööde tulemuslikkust, uuenduslikust ja strtateegilist lähenemist. Erinevalt reklaamiauhindadest hindab Aasta Turundustegu konkurss turunduskampaaniate ärilist õnnestumist, mitte kunstilist poolt.
Seotud lood
Rahvusvaheline reitinguagentuur S&P Global Ratings
tõstis Freedom24 kaubamärki omava Freedom Finance Europe Ltd. pikaajalist krediidireitingut B-tasemelt B+-tasemele.