Möödunud aasta neljandas kvartalis oli telereklaam esimest korda Eesti ajaloos suurem kui kogu printreklaam ehk reklaam ajalehtedes ja ajakirjades kokku.
Kui televisiooni reklaamimahuks kujunes TNS Emori andmetel 2010. aasta neljandas kvartalis 106 miljonit krooni, siis ajalehtedele jagus reklaami 82,7 miljoni, ajakirjadele 20,3 miljoni, raadiole 26,5 miljoni, välireklaamile 23,8 miljoni ja internetile 45,1 miljoni krooni eest.
TNS Emor avaldas reedel, et Eesti meediareklaamituru käive ulatus 2010. aastal 1,033 miljardi krooni ehk 66 miljoni euroni. Aasta kui terviku käibelanguseks tuli -7%. IV kvartali käive 304,4 miljonit krooni (19,5 miljonit eurot) oli võrreldes 2009. aasta IV kvartali käibega (304,8 miljoni krooniga) praktiliselt sama.
Seotud lood
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.