• OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • 24.03.11, 07:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas firma ja töötajad kriisist välja tuua?

Kriis on ettevõttele ja selle töötajaile ebameeldiv sündmus, mis seab ohtu edasise eduka tegevuse.
Mõned nõuanded, kuidas käituda enne kriisi, kriisi ajal ja pärast?  *Mõtle läbi, mis võib juhtuda - see ei anna garantiid, kuid siiski on hea, kui inimesed kasvõi korraks mõtlevad, mida võiks teha, kui... Ettevalmistusprotsessis soovitaks olla inimlik. Arvestada, et mõne võtmeisiku peres võivad toimuda õnnetused. Iga selline sündmus muudab asutuse tööõhkkonda. Inimesed võiksid osata arvestada, et ebasoovitav sündmus toob kaasa rohkelt emotsioone, seega peaksid inimesed olema valmis üksteise tööülesandeid üle võtma.
*Koosta kriisimeeskond - koosseiseisus peaksid olema ettevõtte kriitilised valdkonnad esindatud. Kriisimeeskonna liige peab olema läbinud kriisikoolituse ning soovitavalt olema oma valdkonnas pikaajaliste kogemustega töötaja
*Tee plaan - plaani kirjalikus osas peaks olema ettevõtte PR-poliitika, ülevaadet ettevõtte põhitegevusest, võimalik, kriisistsenaariumite loetelu ja tegevusplaane, kontakte ja telefoninumbreid, volitatud isikuid, meediaga suhtlemisel, meediakanalite loetelu, meedia kontaktisikuid.
Allikad: Kadri Ugur, Janis Toomla, Hannu Rantanen, DRI International 2004
Lugu saad pikemalt lugeda tänasest Äripäevast.
Autor: Kadrin Karner, Katariina Krjutškova

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 17.12.24, 17:29
Foruse enam kui 10aastane koostöö Viru Keskusega – tehnohooldusest maineka rohesertifikaadini
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele