• OMX Baltic−1,18%302,15
  • OMX Riga−0,34%869,86
  • OMX Tallinn−0,99%1 939,87
  • OMX Vilnius−0,93%1 150,62
  • S&P 500−5,97%5 074,08
  • DOW 30−5,5%38 314,86
  • Nasdaq −5,82%15 587,79
  • FTSE 100−4,95%8 054,98
  • Nikkei 225−2,75%33 780,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%93
  • OMX Baltic−1,18%302,15
  • OMX Riga−0,34%869,86
  • OMX Tallinn−0,99%1 939,87
  • OMX Vilnius−0,93%1 150,62
  • S&P 500−5,97%5 074,08
  • DOW 30−5,5%38 314,86
  • Nasdaq −5,82%15 587,79
  • FTSE 100−4,95%8 054,98
  • Nikkei 225−2,75%33 780,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%93
  • 06.11.11, 11:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

"Suhtekorraldust ja ajakirjandust pole mõtet vastandada"

Suhtekorraldusbüroo PR Partner juht ja omanik ning Tartu Ülikooli kriisikommunikatsiooni lektor Ilona Leib ütles Äripäeva reedest kaanelugu kommenteerides, et suhtekorraldajaid ja ajakirjanikke ei ole mõtet vastandada.
„Professionaliseerumine kasvab kõigis eluvaldkondades. Nii, nagu enamik meist ei paranda ise kingi ega tee ise lepinguid, nii nähakse professionaalses kommunikatsiooni korraldamises võimalust oma ideid ja seisukohti paremini tutvustada,“ rääkis Leib. „Suhtekorraldajaid ja ajakirjanikke ei ole mõtet vastandada. Suhtekorraldusfirmad aitavad klientidel paremini esitada teemasid ja probleeme - valikud teevad toimetused.“
Äripäev kirjutas, kuidas ravimitootjad tellisid arvamusküsitluse teemal, kas käsimüügiravimid peaksid jõudma müüki apteekidest väljapoole, ning esitlesid seda eelmisel nädalal ajakirjanikele, et muuta teema avalikkuse kõneaineks.
Leib ütles, et mistahes uuringu tellimine uuringufirmalt on hea alusmaterjal, millest töös ja otsustes lähtuda. „Uuringu tellimises ja tutvustamises ei maksa näha probleemi. Ohtu tuleks näha pigem suurt hulka inimesi mõjutava info varjamises.“
PR-töö, mis toimub avalikult  - nagu pressiteated, kommentaarid, pressikonverentsid jne - on toimetuste seisukohalt hõlpsalt jälgitav ja kontrollitav, märkis ta. „Suhtekorraldajatele lisaks on palju teisi mõjustajaid, kes juhivad tervete teemade käsitlemist nii meedias kui ka poliitikas - sellise mõjustamistegevuse jälgimine ja äratundmine on oluliselt keerukam."

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele