• OMX Baltic0,02%273,83
  • OMX Riga−0,15%872,53
  • OMX Tallinn0,89%1 735,06
  • OMX Vilnius−0,02%1 054
  • S&P 5000,41%5 728,8
  • DOW 300,69%42 052,19
  • Nasdaq 0,8%18 239,92
  • FTSE 1000,83%8 177,15
  • Nikkei 225−2,63%38 053,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,18
  • OMX Baltic0,02%273,83
  • OMX Riga−0,15%872,53
  • OMX Tallinn0,89%1 735,06
  • OMX Vilnius−0,02%1 054
  • S&P 5000,41%5 728,8
  • DOW 300,69%42 052,19
  • Nasdaq 0,8%18 239,92
  • FTSE 1000,83%8 177,15
  • Nikkei 225−2,63%38 053,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,18
  • 04.08.12, 09:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna lahendus on läbi mõtlemata

TTÜ liikluskorralduse konsultandi Marek Rannala sõnul on Tallinnas maha märgitud uued BUS-rajad ühtlasi nii positiivsed kui ka negatiivsed, aga rohkem on negatiivset.
"Positiivseks saab lugeda ainult seda, et saadakse üldiselt aru vajadusest eelistada autotranspordile säästlikke transpordiliike ja püütakse ka nende heaks midagi teha," märkis Rannala.
Negatiivne on tema sõnul see, et tegutsedes ei nähta linna ja inimeste liikuvuse toimimise tervikpilti ja elluviidavad lahendused on korralikult läbi mõtlemata. "Läbimõtlematuse mõju autotranspordile on kõigile niigi selgelt näha," ütles Rannala. "Näiteks pole mõeldud jalgrattakasutajatele, kelle olukord kesklinnas läks senisest oluliselt halvemaks, kuna seaduse järgi ei tohi ühistranspordi rajal rattaga sõita ehk et sõita tuleks edaspidi esimese ja teise sõiduraja vahel."

Seotud lood

Uudised
  • 04.08.12, 12:27
Bussijuht: bussiridu oli ammu vaja
Tallinna autobussikoondise bussijuht Olav Karu ütles ühistranspordiridade mahamärkimise kohta, et juba ammu oleks tulnud need muutused ära teha.
Uudised
  • 04.08.12, 10:17
Mihkels bussiradadest: kõigest ei jõua teavitada
Tallinna Mustamäe linnaosa endine juht nõukogu liige Kalle Mihkels toetab bussiradade massilist mahamärkimist Tallinna kesklinnas, tema arvates on lihtsalt vaja aega, et sellega ära harjutaks.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.24, 13:20
Kuidas tehisintellektiga saavutada selge konkurentsieelis?
Selleks, et olla edukas, ei piisa enam pelgalt heast tootest või teenusest – vaja on midagi enamat. Enamani jõuab siis, kui aeg, raha ja närvid pole viimse piirini pingul ning ei pea “tulekahjude kustutamisega” tegelema. Tõeline konkurentsieelis tuleb oskusest kohanduda ja kasvada koos tehnoloogiaga. BeyondCode AI jagab, kuidas leida võimalus ennast rakendada vaid seal, kus on sellest päriselt kõige rohkem kasu, aga ka kõik muu tehtud saada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele