„Aeg on sõnadelt tegudele üle minna,“ soovitas mees, kes teadis bussisõnu. Selle lausega reklaamib trükifirma Reklaamistuudio portaalis zizu.ee värskelt turule tulnud „BUS” autokleebiseid.
Sooduskupong, millega klient saab endale firmast tellida komplekti kahe „BUS” autokleebisega, maksab 8 eurot. Kleebised on mõeldud auto kapotile ja tagumisele aknale. Kleebiseid on kahes erinevas mõõdus, kuid firma on nõus tegema ka erimõõdus vastavalt kliendi soovile. Lisaks valgetele „BUS” kleebistele saab näiteks valgetele autodele tellida ka musta värvi kleepse ning lisana on võimalik tellida ka „triibud”.
„Zizu ja Reklaamistuudio ei vastuta võimalike tagajärgede eest ning soovitavad kõigil olla seadusekuulekad,” seisab reklaamis.
Reklaamistuudio OÜ tegevjuht Allan Ameljushenko nimetab neid kleebiseid emotsioonikleebisteks ja tema sõnul tekkis idee „BUS” kleebiste tootmiseks elust enesest.
„Eelmisel reedel, üritades linna peal tööd teha, sai lihtsalt villand ja mõtlesin tööpäeva lõpuks, et näitan välja, mida ma asjast arvan,” selgitas Ameljushenko. Ta ütles, et üritas liigelda lõuna ajal ühest linnaotsast teise ja tagasi, siis sinna ka tööpäev kadus.
„Kuna me teeme natuke koostööd Facebookis protestisaidiga „Võidame Tallinna bussiread tagasi”, siis on meil plaanid ka tulevikuks. Loodetavasti on see suure asja algus,” ütles ta.
Seotud lood
Tallinna Mustamäe linnaosa endine juht nõukogu liige Kalle Mihkels toetab bussiradade massilist mahamärkimist Tallinna kesklinnas, tema arvates on lihtsalt vaja aega, et sellega ära harjutaks.
Linna otsus keelata Hansabussi turismibussidel Viru väljaku ääres peatumine ajendab bussifirmat tegevjuhi Neeme Tammise sõnul Tallinna Transpordiametit kohtusse kaebama.
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.