Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Loe juuresolevatest failidest LOA ekspertiisi ja sellele järgnenud diskussiooni detailplaneeringu koostaja K-Projekti ning ekspertiisi koostaja (Reaalprojekt OÜ) vahel.
Äripäev avalikustas veebruaris huvide konflikti, kus Väo liiklussõlme LOA tellis detailplaneerigu ja ehitusprojekti koostaja K-Projekt, mitte vastutav maanteeamet. Seejärel teatas maanteeamet, et tellib auditile täiendava ekspertiisi.
Hiljuti valminud LOA ekspertiis soovitab muuhulgas kaaluda teenindusjaama (Olerexi tankla – toim) ärajätmist sõlme alas, et lihtsustada oluliselt ristmiku liiklusskeemi. Teenindusjaama liikluse toomine otse sõlme tekitab konfliktpunkte, ütleb ekspertiis. Ekspertiisi ettepanekutele koostas vastused projekteerija ehk K-Projekt, kes tõi tankla kaitseks välja, et teenindusjaama prognoositavad liiklusmahud on küllaltki väikesed mõjutamaks oluliselt liiklusohutust. Veel toonitas K-Projekt, et teenindusjaama ees olev juurdepääsutee on olulise tähtsusega ka piirkonna elanikele.
Majandusminister Juhan Parts üllatus, et Väo liiklussõlme kulukat projekteerimist rahastab kütusefirma Olerex. Ta lubas lausa mütsi ära süüa, kui see nii on.
Eri põlvkondade ühtseks ja tõhusaks tiimiks sidumine võib olla keerukas, kuid õigesti juhitud meeskondades toovad vanemate kogemused koos nooremate avatud mõtlemisega kokkuvõttes paremaid tulemusi, leitakse saates “Minu karjäär”.