Väo liiklussõlme liiklusohutuse audit soovitab kaaluda Olerexi teenindusjaama väljaviskamist ristmikualast.
Loe juuresolevatest failidest LOA ekspertiisi ja sellele järgnenud diskussiooni detailplaneeringu koostaja K-Projekti ning ekspertiisi koostaja (Reaalprojekt OÜ) vahel.
Äripäev avalikustas veebruaris huvide konflikti, kus Väo liiklussõlme LOA tellis detailplaneerigu ja ehitusprojekti koostaja K-Projekt, mitte vastutav maanteeamet. Seejärel teatas maanteeamet, et tellib auditile täiendava ekspertiisi.
Hiljuti valminud LOA ekspertiis soovitab muuhulgas kaaluda teenindusjaama (Olerexi tankla – toim) ärajätmist sõlme alas, et lihtsustada oluliselt ristmiku liiklusskeemi. Teenindusjaama liikluse toomine otse sõlme tekitab konfliktpunkte, ütleb ekspertiis. Ekspertiisi ettepanekutele koostas vastused projekteerija ehk K-Projekt, kes tõi tankla kaitseks välja, et teenindusjaama prognoositavad liiklusmahud on küllaltki väikesed mõjutamaks oluliselt liiklusohutust. Veel toonitas K-Projekt, et teenindusjaama ees olev juurdepääsutee on olulise tähtsusega ka piirkonna elanikele.
Seotud lood
Juhan Parts peab selgitama, kuidas sai Eesti ühe olulisema liiklussõlme ümberehituse võtmefiguuriks kütusefirma.
Olerexil on õnnestunud saada Tallinna ühe olulisema Väo liiklussõlme ümberehituse võtmetegelaseks.
Majandusminister Juhan Parts üllatus, et Väo liiklussõlme kulukat projekteerimist rahastab kütusefirma Olerex. Ta lubas lausa mütsi ära süüa, kui see nii on.
Äripäev avaldab teedeinseneride Raul Vibo ja Ain Kendra vastuväite Väo liiklussõlme detailplaneeringule.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.