Väo liiklussõlme liiklusohutuse audit soovitab kaaluda Olerexi teenindusjaama väljaviskamist ristmikualast.
Loe juuresolevatest failidest LOA ekspertiisi ja sellele järgnenud diskussiooni detailplaneeringu koostaja K-Projekti ning ekspertiisi koostaja (Reaalprojekt OÜ) vahel.
Äripäev avalikustas veebruaris huvide konflikti, kus Väo liiklussõlme LOA tellis detailplaneerigu ja ehitusprojekti koostaja K-Projekt, mitte vastutav maanteeamet. Seejärel teatas maanteeamet, et tellib auditile täiendava ekspertiisi.
Hiljuti valminud LOA ekspertiis soovitab muuhulgas kaaluda teenindusjaama (Olerexi tankla – toim) ärajätmist sõlme alas, et lihtsustada oluliselt ristmiku liiklusskeemi. Teenindusjaama liikluse toomine otse sõlme tekitab konfliktpunkte, ütleb ekspertiis. Ekspertiisi ettepanekutele koostas vastused projekteerija ehk K-Projekt, kes tõi tankla kaitseks välja, et teenindusjaama prognoositavad liiklusmahud on küllaltki väikesed mõjutamaks oluliselt liiklusohutust. Veel toonitas K-Projekt, et teenindusjaama ees olev juurdepääsutee on olulise tähtsusega ka piirkonna elanikele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Juhan Parts peab selgitama, kuidas sai Eesti ühe olulisema liiklussõlme ümberehituse võtmefiguuriks kütusefirma.
Olerexil on õnnestunud saada Tallinna ühe olulisema Väo liiklussõlme ümberehituse võtmetegelaseks.
Majandusminister Juhan Parts üllatus, et Väo liiklussõlme kulukat projekteerimist rahastab kütusefirma Olerex. Ta lubas lausa mütsi ära süüa, kui see nii on.
Äripäev avaldab teedeinseneride Raul Vibo ja Ain Kendra vastuväite Väo liiklussõlme detailplaneeringule.
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.