• OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • 09.02.12, 12:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Helenius Finnairiga ühinemisest: miski pole võimatu

Estonian Airi nõukogu esimees Joakim Helenius kinnitas, et kuigi Finnair ei ole nendega kõnelusi pidanud ühisfirma teemal, pole see lahendus võimatu.
"Meil ei ole vaja ilmtingimata pidada läbirääkimisi teiste lennuettevõtetega ning Finnair ei ole meiega läbirääkimisi pidanud," lausus ta.
Heleniuse sõnul toob tulevik lennunduses konsolideerimisi ja võib-olla võtab ka Estonian Air nendest osa. "Miski ei ole võimatu," nentis ta.
Soome lennufirma Finnair teatas täna, et peab kõnelusi ühisettevõtte loomiseks, et laiendada tegevust Skandinaavias. Üks võimalus on koostöö Estonian Airiga.
Helenius ei osanud öelda, millal võib konsolideerumine juhtuda, sest on liiga vara sellest rääkida. Sihtkohtade valik Eestist on tema sõnul halb ning vajab muutusi. "Töötame selle kallal iseseisvalt. Kui kunagi tulevikus oleme üks osa suurest grupist, siis see on üks väljunditest, mis garanteerib väga hea lennu infrastruktuuri," lausus Helenius.
Ta ei soovinud kommenteerida Finnairi ideed ühisettevõtte loomiseks, kuid kui see muudab nende kulubaasi, siis on see mõttekas.
Estonian Airis on Heleniuse sõnul mitmeid muutusi juba toimunud, näiteks on kasvatatud lennukiparki. Kui suurendame oma lennuparki, siis analüüsime, kui palju saame muuta paremaks lennuühendusi, märkis ta. "See muudab inimestel lihtsamaks jõuda Tallinnast sihtkohta ja sealt ka Eestisse," lausus Helenius.
Lennufirma nõukogu esimehe arvates on see ettevõttele selge strateegia. "Mina isiklikult ei näe, et meil on vaja pidada läbirääkimisi kellegagi enne, kui me saame näidata, kuidas on strateegia käima läinud," lausus Helenius.
Ta lisas, et aastal 2013 peaks olema näha, kui hästi on strateegia käivitunud. "Tulemuslikkus väljendub finantsiliselt ning selles, kuidas oleme oma missiooni täitnud infrastruktuuri paranemiseks Eesti jaoks," märkis Helenius.

Seotud lood

Uudised
  • 09.02.12, 13:55
Finnair ei avalikusta võimalike partnerite nimesid
Soome lennufirma Finnairi kommunikatsioonijuht Päivyt Tallqvist ei soovinud öelda, kes võiksid olla potentsiaalsed lennuettevõtted, kellega nad tahavad luua ühisfirma.
Uudised
  • 09.02.12, 16:51
Estonian Air muudab kujundust
Rahvuslik lennufirma Estonian Air toob homme avalikkuse ette uue brändi ja kujunduse.
Uudised
  • 09.02.12, 10:18
Ühisettevõte Finnairiga?
Soome lennufirma Finnair teatas täna, et peab kõnelusi ühisettevõtte loomiseks, et laiendada tegevust Skandinaavias. Üks võimalus on koostöö Estonian Airiga.
  • ST
Sisuturundus
  • 18.12.24, 16:05
Investeerimine kunsti: muuseumikvaliteet võib maksta vähem kui pool telefoni
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele