• OMX Baltic0,42%282,62
  • OMX Riga0,2%875,9
  • OMX Tallinn0,75%1 782,29
  • OMX Vilnius0,76%1 109,53
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,7%8 259,12
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,83
  • OMX Baltic0,42%282,62
  • OMX Riga0,2%875,9
  • OMX Tallinn0,75%1 782,29
  • OMX Vilnius0,76%1 109,53
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,7%8 259,12
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,83
  • 23.02.12, 12:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

LHV: Merko Ehituse käive tuli üle ootuste

Merko Ehituse neljanda kvartali finantstulemused ületasid ootusi käibe poolest, kuid kasumlikkus oli prognoositule vastav, kirjutas LHV vanemanalüütik Kristo Oidermaa.
„Neljanda kvartali müügitulu kasvas aastaga koguni 44% ning seda oli prognoositust 17% rohkem,“ ütles ta. „Käibekasvu toetasid aasta jooksul kerkinud lepinguteportfell ning ehitustegevuseks soodsamad ilmaolud neljandas kvartalis.“
„Arendus- ja ehitustegevuse brutokasum oli neljandas kvartalis 0,4 miljonit eurot ning seda on prognoositust vähem,“ jätkas ta. „Madal brutokasumlikkus näitab, et ettevõte ei suuda jooksvalt veel üldhalduskulusid ära katta. Siiski tasub rõhutada, et trend on pigem ettevõttele soodsamas suunas ning järgmisel aastal võib loota kasumlikkuse jätkuvat paranemist.“
Perioodi puhaskahjum oli küll 6 miljonit eurot, kuid seda mõjutas tugevalt kinnisvara allahindlus. „Korrigeerides näitajat ühekordse iseloomuga tulude-kuludega oleks Merko kvartali tõenäoliselt väikeses kahjumis lõpetanud, mis oleks ka LHV prognoosidele vastanud,“ ütles Oidermaa.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele