• OMX Baltic0,42%282,62
  • OMX Riga0,2%875,9
  • OMX Tallinn0,75%1 782,29
  • OMX Vilnius0,76%1 109,53
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,7%8 259,12
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,83
  • OMX Baltic0,42%282,62
  • OMX Riga0,2%875,9
  • OMX Tallinn0,75%1 782,29
  • OMX Vilnius0,76%1 109,53
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,7%8 259,12
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,83
  • 23.02.12, 14:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti kaupmehed taas valmis investeerima

Mitmed Eesti kaupmehed plaanivad Swedbanki kinnitusel taas investeerima hakata tänu mullu paranenud sisetarbimisele.
"Eksporturgude langus võib mõjutada kohalike tootmisettevõtete plaane, kuid paranenud sisetarbimine toetab kaupmeeste tänaseid investeerimisotsuseid. Jaekaubanduse mahud kasvasid 2011. aastal 5,3% -  see oli esimene tõus pärast kolme järjestikust langusaastat ning ootame mahtude kasvu ka sel aastal, seega on kaupmeeste aktiivsus igati mõistetav," rääkis Laanemäe.
Eesti Pank teatas, et 2012. aasta esimesel kuul võtsid ettevõtted 577 miljonit eurot laenu, mida on 19 protsenti rohkem kui mullu samal ajal. Laenukäibe märkimisväärset kasvu viimastel kuudel on üha enam mõjutanud kaubandussektori laenukäitumine. Kaubandussektori laenud moodustasid jaanuaris kogu ettevõtete laenukäibest ligi poole, kuivõrd kaubandusettevõtted võtsid jaanuaris 39 protsenti rohkem laenu kui aasta tagasi. Tööstus- ja logistikasektoris oli jaanuari laenukäive aastatagusest aga madalam, peegeldades madalamat nõudlust välisturgudel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele