Lennufirma Estonian Air teatas ligi 90% suurusest reisijate arvu tõusust aprillis. Samas kannatab kiires kasvus lendude täpsus.
„Aprill oli meie jaoks erakordne kuu tänu tugevale kasvule ja broneeringute suurenemisele. Uus strateegia kätkeb endas suurimaid muutusi Eesti lennunduses viimase kahekümne aasta jooksul,“ ütles Estonian Airi kommertsjuht Rauno Parras.
Aprillis lendas lennufirmaga 85 583 reisijat ehk 86,7% enam kui mullu samal ajal.
Esimesel neljal kuul oli Estonian Airi lendude regulaarsus ehk toimumise protsent 98,4% ja lendude punktuaalsus ehk väljumise täpsus (15 minutit) 82,5%. Aprillis olid vastavad numbrid 97,2% ja 77,9%.
„Lennusageduste suurenemise tõttu on ilmnenud ka tagasilööke. Meie punktuaalsus ja regulaarsus oli eelmisel aastal maailma parim. Tänavu on see aga langenud allapoole konkurentsi taset, millega me rahul olla ei saa. Me töötame intensiivselt selle kallal ja teeme oma tarnijatega koostööd, et jõuda selles valdkonnas jälle tippu,“ lisas Parras.
2011. aastal oli Estonian Airi lendude punktuaalsus ehk väljumise täpsus (15 minutit) 90,8% ehk 4,1 protsendipunkti võrra kõrgem kui aasta varem.
Lendude täituvus oli aprillis 67,2%, mis on kümne protsendipunkti võrra kõrgem kui eelmise aasta aprillis.
Käesoleva aasta esimese nelja kuuga reisis Estonian Airiga ühtekokku 224 747 reisijat, sh regulaarlendudel 224 307. Reisijate koguarv suurenes 33,3% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga ja regulaarlendudel 39,9%.
Esimesel neljal kuul toimus 5241 lendu, mida on 54,5% rohkem kui eelmise aasta samal perioodil. Aprillis toimus 2057 lendu, mida on eelmise aastaga võrreldes 135,6% rohkem.
Estonian Air pakub hetkel otselende 24 sihtkohta Euroopas, Skandinaavias ja SRÜ riikides. Estonian Air teatas hiljuti uute sihtkohtade avamisest selle aasta kevadest, sh Helsingi, Riia, Jyväskylä, Hannover, Viin, Veneetsia, Joensuu, Kajaani ja Thbilisi.
Autor: 1321-aripaev
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänavu on Estonian Air teinud Kuressaare–Tallinna liinil kolm reisi, mil lennukis oli vaid üks reisija, seevastu täiesti välja müüdud lennukiga on lennatud ühel korral.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.