Cambridge'is asutatud Eesti startup firma GrabCAD ei piirdu seniste saavutustega - nagu inseneride arvu, kes kasutavad eelmisest aastast CAD (Computer-Aided Design) mudeli „raamatukogu” kahekordistamine ja rida tooteid, mis disainitud läbi veebisaidi. Nüüd alustab ettevõte millegi veel uuenduslikumaga.
GrabCADi tegevdirektor Hardi Maybaum sõnas, et firma plaanib alustada millegagi, mis oleks nende äri keskmeks: teenus, mis võib muuta viisi, kuidas insenerid ja nende kliendid koostööd teevad, kirjutas Boston Business Journal.
Firma plaanib lähiajal palgata juhtkonda kolm asedirektorit. See on vajalik, sest GrabCAD tahab alustada uue koostöö teenusega lähikuudel.
Praegu tehakse enamik inseneride ja nende klientide vahelisest koostööst meilitsi, saates kavandeid edasi-tagasi ning arutledes nende üle telefoni teel.GrabCAD arendas Maybaumi sõnul välja viisi, mis on „visuaalsem viis koostööks”.
Teenus, mille testversioon pandi käima eelmisel nädalal, võimaldab inseneridel postitada nende kavandite 3D versioonid GrabCADi. Kliendid saavad kavandit pöörata, et näha kõiki külgi ja jätta kommentaare soovitud kavandi osa juurde.
Meybaum demonstreeris teenust robotkäe kavandi peal: „Klient saab lisada siia märke ja küsida, et kas saad muuta selle pikkust,” näitas ta.
Teenus ei nõua klientidelt uue tarkvara installimist. Samas sulgeb see lõhe klientide ja tootjate vahel.
GrabCAD asutati Eestis 2009. aasta lõpus.
Seotud lood
Inseneride suhtlusvõrku arendav GrabCAD OÜ kasvatas mullu jõuliselt käivet ja teenis esimese kasumi.
Eesti edukamaid idufirmasid, inseneride sotsiaalvõrku arendav GrabCAD sai Ameerikas 8,15 mln dollarilise (6,3 mln eurot) rahasüsti.
Investoreilt neli miljonit dollarit saanud idufirma GrabCAD asutaja Hardi Meybaumi sõnul pakutakse osakuid ka töötajaile. Eestis on meil tõsised värbamisplaanid, lisas ta.
Eesti turundus on parem kui tegelikkus, väidab inseneride veebikogukonna GrabCAD asutaja ning juht Hardi Meybaum intervjuus – seis ei ole nii hea, kui maailmas räägitakse.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.