• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 13.08.12, 18:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

"Estonian Airi aasta lõpuks pigem enam ei ole"

Ettevõtja Jüri Mõisa hinnangul käesoleva aasta lõpuks Estonian Airi enam pigem olemas ei ole.
"Mõte liita Air Baltic ja Estonian Air kuuluks nagu kuu pealt kukkunud inimesele – see ei ole praktiline. Nagu nõukogude ajal räägiti, et me hakkame madaltiheasustust tegema! Järgmisena võiks liita Läti, Leedu ja Eesti riigid ära, oleks samuti odavam. Paneks Eesti, Läti ja Leedu kokku, hakkaks ühesuguseid passe välja andma – saaks kulusid kokku hoida," iroonitses Mõis mõtte üle liita naaberriikide lennufirmad.
Küsimus on Mõisa arvates selles, kas inimesed saavad aru, kui mugav on elada, kui läheduses asub korralike ühendustega lennujaam. „Ja kui sellist jaama ei ole kodu lähedal, siis Tallinna inimestel tuleb hakata samamoodi elama, nagu praegu elavad tartlased. Tuleb väiksema lennukiga või muu transpordiga sõita kuhugi, et saada korralikuma lennuki peale, et jõuda lõpp-punkti. Aga sellest elu seisma ei jää.  Ma ise arvan, et aasta lõpuks Estonian Airi enam pigem ei ole, kui, et ta on olemas. Leedu eeskuju on meil olemas – oli ka Lithuanian Airlines, mis muutus FlyLALiks ja kadus seejärel. Ja ei juhtunud mitte midagi. Kui ka Estonian Airiga samamoodi läheb, ei juhtu ka sellest midagi maailmarevolutsioonilist, rääkis Mõis.“
Äripäev küsis päevaküsimusena, mida teha Estonian Airiga.

Seotud lood

Uudised
  • 13.08.12, 18:51
Palts: eelistaksin Estonian Airi Executive kaarti  
Ärimehe ja poliitiku Tõnis Paltsu hinnangul eelistaks tema Air Balticu rohelisele Executive kaardile sinist Estonian Airi oma.
Arvamused
  • 13.08.12, 08:22
ÄP: Liidame Balti lennufirmad üheks
Äripäeva kirjutab juhtkirjas, et võiks tõsiselt kaaluda kahe firma, Estonian Airi ja Läti Airbalticu, liitmist ja tugeva regionaalse lennufirma loomist. On ju lennuliinid ehk olulisem osa taristust, kui eurorahadest rajatavad Via Baltica või Rail Baltic.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 15:42
Sergei Astafjev ja Aleksandr Kostin: anname noortele sportlastele võimaluse treenida ja mängida kõrgemal tasemel
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (laen.ee, smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele