• OMX Baltic0,37%308,13
  • OMX Riga−0,07%878,05
  • OMX Tallinn0,32%1 972,17
  • OMX Vilnius0,48%1 166,64
  • S&P 5000,00%5 633,07
  • DOW 300,00%41 989,96
  • Nasdaq 0,87%17 449,89
  • FTSE 100−0,78%8 567,34
  • Nikkei 2250,28%35 725,87
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%90,81
  • OMX Baltic0,37%308,13
  • OMX Riga−0,07%878,05
  • OMX Tallinn0,32%1 972,17
  • OMX Vilnius0,48%1 166,64
  • S&P 5000,00%5 633,07
  • DOW 300,00%41 989,96
  • Nasdaq 0,87%17 449,89
  • FTSE 100−0,78%8 567,34
  • Nikkei 2250,28%35 725,87
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%90,81
  • 13.08.12, 18:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

"Estonian Airi aasta lõpuks pigem enam ei ole"

Ettevõtja Jüri Mõisa hinnangul käesoleva aasta lõpuks Estonian Airi enam pigem olemas ei ole.
"Mõte liita Air Baltic ja Estonian Air kuuluks nagu kuu pealt kukkunud inimesele – see ei ole praktiline. Nagu nõukogude ajal räägiti, et me hakkame madaltiheasustust tegema! Järgmisena võiks liita Läti, Leedu ja Eesti riigid ära, oleks samuti odavam. Paneks Eesti, Läti ja Leedu kokku, hakkaks ühesuguseid passe välja andma – saaks kulusid kokku hoida," iroonitses Mõis mõtte üle liita naaberriikide lennufirmad.
Küsimus on Mõisa arvates selles, kas inimesed saavad aru, kui mugav on elada, kui läheduses asub korralike ühendustega lennujaam. „Ja kui sellist jaama ei ole kodu lähedal, siis Tallinna inimestel tuleb hakata samamoodi elama, nagu praegu elavad tartlased. Tuleb väiksema lennukiga või muu transpordiga sõita kuhugi, et saada korralikuma lennuki peale, et jõuda lõpp-punkti. Aga sellest elu seisma ei jää.  Ma ise arvan, et aasta lõpuks Estonian Airi enam pigem ei ole, kui, et ta on olemas. Leedu eeskuju on meil olemas – oli ka Lithuanian Airlines, mis muutus FlyLALiks ja kadus seejärel. Ja ei juhtunud mitte midagi. Kui ka Estonian Airiga samamoodi läheb, ei juhtu ka sellest midagi maailmarevolutsioonilist, rääkis Mõis.“
Äripäev küsis päevaküsimusena, mida teha Estonian Airiga.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele