Ettevõtja Hillar Tederi asutatud Venemaa supermarketite kett O’Key investeerib Venemaal lähiaastatel 380 miljonit eurot, avades ligi sada väikepoodi.
Ettevõte investeerib kuni 2016. aastani ligi 380 miljonit eurot ja tahab Venemaal avada ligi sada väiksemat kodulähedast poodi, vahendab Eesti Päevaleht Vedomostit.
O’Key hinnangul sobivad väikepoed hästi just Moskva vallutamiseks, kus vabu pindu on vähe ja need maksavad väga palju. Ettevõtte peamised konkurendid Saksa Metro ja Prantsuse Auchan on selles regioonis esindatud suurpoodidega.
Uue poeformaat näeb ette 75ruutmeetrise põrandapinna. Esimene selline kauplus avatakse 2014. aastal, kuid selleks tuleb juba tänavu investeerida ligi 19 miljonit eurot.
Hillar Tederil on hetkel ca 8protsendiline osalus O`Key ketis. Ettevõttel on 30. juuni seisuga üle Venemaa 75, sealhulgas 45 hüpermarketit ja 30 supermarketit.
"Valisime Moskva piirkonna tema kõrge potentsiaali tõttu", vahendas Reuters ettevõtte juhi Patrick Longueti sõnu. "Sealne turg on hüpermarketite arendamiseks üsna keeruline ning väikepoodidel on rohkem võimalusi kiireks arenguks."
Longueti sõnul plaanib O`Key osta 20 miljoni dollari eest 9 poega supermarketi keti Togliatis.
Ettevõte ootab järgmisel aastal oma müügimahu 30protsendilist kasvu, avades umbes 14 uut poodi.
Tänavune poolaasta kasum kasvas O`Keyl 36protsenti 47 miljoni dollarini.
Seotud lood
Avaldamaks survet suurärimees Hillar Tederile, avas ühe võlausaldaja Aleksei Dorošenko loodud Ukraina tarnijate assotsiatsioon tema vastu infosõja.
Ettevõtja Hillar Teder ütles enda asutatud Venemaa kaupluseketi O’Key suurejoonelisi laienemisplaane kommenteerides, et väikepoode on ilmselt lihtsam teha.
Eesti viie rikkaima naise sekka võib hüpata Pala valla pearaamatupidaja Mirje Põld, kelle ettevõte Riverside OÜ teeb Ukrainas koostööd Eesti rikkaima ettevõtja Hillar Tederiga.
Hillar Tederil on käimas kohtuprotsess, mille lõppedes ta loodab saada teada, kellele ja kui palju on ta Ukrainas võlgu.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.