Läti peaminister ja transpordiminister on ühel nõul Äripäeva juhtkirjaga, et naaberriikide lennufirmad airBaltic ja Estonian Air peaksid jõud ühendama.
"Oleme avatud Balti riikide ühise lennufirma ideele, kuid keegi pole tõsiselt sellest rääkinud," ütles Dombrovskis. Sama kinnitas ka Ronis, kuid lisas, et tema arvates oleks mõistlikum, kui Balti riikide keskne lennujaam on Riia. Estonian Airi omanikku ehk riiki esindav majandusminister Juhan Parts jäi eile kahe firma ühinemist puudutavat küsimust kuuldes sõnatuks, sest tema sõnul pole sellist varianti siiani arutatud.
Näib, et vähemalt lätlased on Äripäevaga ühte meelt. Ligi kuu aja eest augustis kirjutas
Äripäev juhtkirjas, et võiks tõsiselt kaaluda kahe firma, Estonian Airi ja Läti Airbalticu, liitmist ja tugeva regionaalse lennufirma loomist. On ju lennuliinid ehk olulisemgi osa taristust, kui eurorahadest rajatavad Via Baltica või Rail Baltic.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Äripäeva kirjutab juhtkirjas, et võiks tõsiselt kaaluda kahe firma, Estonian Airi ja Läti Airbalticu, liitmist ja tugeva regionaalse lennufirma loomist. On ju lennuliinid ehk olulisem osa taristust, kui eurorahadest rajatavad Via Baltica või Rail Baltic.
Airbalticu asepresident Janis Vanags avaldas lootust, et Euroopa Komisjon ei karista lennufirmat 2011. aastal saadud riigiabi eest.
Rahvusvahelise veebipõhise maaklerfirma Freedom24 analüütikud on välja selgitanud kümme ettevõtet, mille börsile minek (IPO) saab olema alanud aastal finantsmaastiku keskmes. Nende seas on nii tehisintellekti uuendajaid, digitaalse turvalisuse liidreid kui ka kiirmoehiiglasi, lisaks ettevõtteid, mis püüavad positsioneerida ennast mõnedes võtmekategooriates ja meelitada ligi kõige tähelepanelikumaid investoreid.