Uuest aastast tõstab Tallinn reklaamimaksu tasemele, kus see oli enne majanduskriisi - reklaamipinna ruutmeetri eest tuleb linnale tasuda 45 eurosenti päevas.
Ettevõtjatel tuleb seega alla neelata lisaks selle aasta alguses neljandiku võrra kerkinud määrale veel 12protsendiline maksutõus.
Tallinna ettevõtlusameti reklaami- ja müügimaksu osakonna juhataja Riina Koit ütles, et järgmisel aastal kehtima hakkav maksumäär kehtis ka 2009. aastal, kuid seoses majanduskriisiga alandati maksumäära 2010. ja 2011. aastaks, mil see oli 32 eurosenti.
Selle aasta algusest oli maksumäär 40 eurosenti. "Kuivõrd majanduses toimus paari aasta jooksul elavnemine ja üldine majanduskliima paranes, otsustati 2011. aasta sügisel, et 2013. aastast enam maksumäära ei alandata," ütles Koit. "Seega kehtib 2013. aastast sama maksumäär, mis kehtis 2009. aastal, ehk taastatud on endine olukord."
Mida arvavad ettevõtjad taaskord kerkivast reklaamimaksust, loe Äripäeva paberlehest.
Autor: Kadri Bank, Kristi Malmberg
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Riigikogu põhiseaduskomisjon arutas Soraineni advokaadibüroo kriitikat reklaamimaksu osas ja jõudis sarnaselt advokaatidele järeldusele, et maks on põhiseadusega vastuolus.
Kui linn tahab välimeediareklaamitegevuse pealt teenida, siis võiks ta pigem omalt poolt välja töötada nutika mehhanismi selle valdkonna aktiveerimiseks. Muidu hirmutab järjekordne hinnatõus kliendid ära ning aasta kokkuvõttes leiab linn, et laekunud summad on oodatust kõhnemad.
Eesti heaolu kasvu takistab vohav bürokraatia, napp ambitsioon ning ohjeldamatult paisunud riigi kulutused – nii arvavad 5. märtsil toimuval majanduskonverentsil
“Tuulelohe lend 2025” esinevad tippjuhid ja ettevõtjad.