Uuest aastast tõstab Tallinn reklaamimaksu tasemele, kus see oli enne majanduskriisi - reklaamipinna ruutmeetri eest tuleb linnale tasuda 45 eurosenti päevas.
Ettevõtjatel tuleb seega alla neelata lisaks selle aasta alguses neljandiku võrra kerkinud määrale veel 12protsendiline maksutõus.
Tallinna ettevõtlusameti reklaami- ja müügimaksu osakonna juhataja Riina Koit ütles, et järgmisel aastal kehtima hakkav maksumäär kehtis ka 2009. aastal, kuid seoses majanduskriisiga alandati maksumäära 2010. ja 2011. aastaks, mil see oli 32 eurosenti.
Selle aasta algusest oli maksumäär 40 eurosenti. "Kuivõrd majanduses toimus paari aasta jooksul elavnemine ja üldine majanduskliima paranes, otsustati 2011. aasta sügisel, et 2013. aastast enam maksumäära ei alandata," ütles Koit. "Seega kehtib 2013. aastast sama maksumäär, mis kehtis 2009. aastal, ehk taastatud on endine olukord."
Mida arvavad ettevõtjad taaskord kerkivast reklaamimaksust, loe Äripäeva paberlehest.
Autor: Kadri Bank, Kristi Malmberg
Seotud lood
Riigikogu põhiseaduskomisjon arutas Soraineni advokaadibüroo kriitikat reklaamimaksu osas ja jõudis sarnaselt advokaatidele järeldusele, et maks on põhiseadusega vastuolus.
Kui linn tahab välimeediareklaamitegevuse pealt teenida, siis võiks ta pigem omalt poolt välja töötada nutika mehhanismi selle valdkonna aktiveerimiseks. Muidu hirmutab järjekordne hinnatõus kliendid ära ning aasta kokkuvõttes leiab linn, et laekunud summad on oodatust kõhnemad.
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.