Riia ja Stockholmi lendude lõpetamine oli Tartule märksa suurem kaotus, kommenteeris Tartu Ülikooli arendusprorektor Erik Puura Estonian Airi otsust sulgeda Tartu-Tallinna liin.
"Kui endiselt oleks ühendus Stockholmi ja Riiaga, poleks Tallinna ärakukkumine niivõrd suur küsimus," lisas ta Tartu Postimehe teatel.
Ülikooli arendusprorektor leidis, et lennuvõimaluste koomaletõmbumine on mõistagi kahetsusväärne, kuid sedastas, et majandusliku paratamatuse peale pole mõtet pahandada.
Vanemuise juhi Paavo Nõgese sõnul peaks lennuühendustega tööd tegema, sest "ükskõik kui lähedal on Tartu Tallinnale, on Euroopasse Tartust üsna pikk tee".
"Tartu konverentsi, ülikooli ja meditsiini jaoks on lennuühendus ääretult vajalik, kui tahame, et siia tuleb rahvusvahelisi eksperte," kinnitas Nõgene ja lisas, et Estonian Air võiks hakata lendama Tartust hoopis mõnda suurde linna.
Estonian Air lendas marsruudil Tallinn-Tartu kuus korda nädalas, lennuliin käivitati mullu veebruaris.
Seotud lood
Estonian Air on tagasi seisus, kus oli enne Tero Taskila tulekut, ainult 30 miljoni euro võrra vaesem, ütles Estonian Airi endine juht Andrus Aljas.
Estonian Airi nõukogu esimehe Erkki Raasukese sõnul hakkab lennufirma uus juht Jan Palmer kiiresti tegelema tänase liinivõrgu koomaletõmbamisega.
Estonian Airi teatel pole mullu veebruaris avatud Tartu-Tallinna lennuliin eesmärke täitnud ning suletakse madala täituvuse tõttu.
Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts ütles intervjuus Kuku raadiole, et soovib mõnede nõukogu liikmete jätkamist järjepidevuse huvides.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.