Estonian Air on tagasi seisus, kus oli enne Tero Taskila tulekut, ainult 30 miljoni euro võrra vaesem, ütles Estonian Airi endine juht Andrus Aljas.
Estonian Air on tagasi seisus, kus oli enne Tero Taskila tulekut ehk keskendutakse taas sihtkohtadele, mille järele on nõudlust ja mis võimaldavad hoida ettevõtte majandustulemusi nii lähedal nullile, kui võimalik, ütles Aljas Delfile.
Seis on mõnes mõttes isegi veel hullem, kuna Taskila ajal on lennufirma kaotanud üle 30 miljoni euro.
"Agressiivse kasvu plaan ilmselgelt ei töötanud," kommenteeris Aljas. "Minu jaoks ei olnud see mingi üllatus. Me olime omal ajal kõik need stsenaariumid läbi mänginud."
Seotud lood
Majandus- ja kommunikatsiooniministri Juhan partsi sõnul on ettevõtte poolsed kokkuvõtvad sammud loomulikud.
Tero Taskila asemel saab novembrist Estonian Airi uueks juhiks Jan Palmér. Ühtlasi soovivad senised nõukogu liikmed tagasi astuda.
Estonian Airi nõukogu esimehe Erkki Raasukese sõnul hakkab lennufirma uus juht Jan Palmer kiiresti tegelema tänase liinivõrgu koomaletõmbamisega.
Riia ja Stockholmi lendude lõpetamine oli Tartule märksa suurem kaotus, kommenteeris Tartu Ülikooli arendusprorektor Erik Puura Estonian Airi otsust sulgeda Tartu-Tallinna liin.
Rahvusvahelise veebipõhise maaklerfirma Freedom24 analüütikud on välja selgitanud kümme ettevõtet, mille börsile minek (IPO) saab olema alanud aastal finantsmaastiku keskmes. Nende seas on nii tehisintellekti uuendajaid, digitaalse turvalisuse liidreid kui ka kiirmoehiiglasi, lisaks ettevõtteid, mis püüavad positsioneerida ennast mõnedes võtmekategooriates ja meelitada ligi kõige tähelepanelikumaid investoreid.