Eelmisel aastal Eestis registreeritud 923 uut Subarut tähistab nelikveoliste sõidukite tootja jaoks kõigi aegade parimat müügitulemust.
2011. aastast pärinev senine müügirekord (753 autot) ületati nüüd märkimisväärse 23%ga, kirjutas
whatcar.ee.
Kuna Eestis tervikuna kasvas uute sõiduautode müük 14%, tähendas läinud aasta Subaru jaoks turuosa suurendamist. Eestis nüüdseks 4,8%ni kasvanud turuosa on Subaru teatel nende jaoks üks kõrgemaid maailmas.
Rekordilist müügitulemust vedas Subaru Outback, mida koos oma sõsarmudeliga Legacy registreeriti eelmisel aastal 506 autot. Populaarsele mudelipaarile järgnes kevadel müügile jõudnud kompaktne linnamaastur Subaru XV, mida müüdi 233 autot.
"Viimastel aastatel oleme oma müüginumbreid jõudsalt kasvatanud ning varasema nišitootja staatuse asemel on Subarust saanud eestlaste üks lemmikuid. Et alanud aastal jõuavad müügile populaarse linnamaasturi Forester ja väikekesklassi esindaja Impreza uued põlvkonnad, ootame positiivse trendi jätkumist ka tänavu," ütles Subaru Nordic AB Balti piirkonna juht Ringo Rahumeel.
Seotud lood
Peugeot´ esindus Auto Forte plaanib alanud aastal turust kiiremini kasvada ning müüa mullusest neljandiku võrra enam autosid.
Automüüjate ootused algavaks aastaks erinevad kardinaalselt, alustades lootusest, et turg püsiks 2012. aasta tasemel ja lõpetades 15protsendise kasvuga.
Möödunud aastal kasvas Eestis uute autode müük 12,5% võrra, ulatudes 17 267 autoni. Auto Müügi- ja Teenindusettevõtete Liidu juhi Arno Sillati hinnangul on veel kasvuruumi.
SEB hinnangul võib tarbimise kasvu lähiajal allapoole vedada vaid uute autode müük, mis vähenes mullu detsembris 14% võrra.
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.