Eelmisel aastal Eestis registreeritud 923 uut Subarut tähistab nelikveoliste sõidukite tootja jaoks kõigi aegade parimat müügitulemust.
2011. aastast pärinev senine müügirekord (753 autot) ületati nüüd märkimisväärse 23%ga, kirjutas
whatcar.ee.
Kuna Eestis tervikuna kasvas uute sõiduautode müük 14%, tähendas läinud aasta Subaru jaoks turuosa suurendamist. Eestis nüüdseks 4,8%ni kasvanud turuosa on Subaru teatel nende jaoks üks kõrgemaid maailmas.
Rekordilist müügitulemust vedas Subaru Outback, mida koos oma sõsarmudeliga Legacy registreeriti eelmisel aastal 506 autot. Populaarsele mudelipaarile järgnes kevadel müügile jõudnud kompaktne linnamaastur Subaru XV, mida müüdi 233 autot.
"Viimastel aastatel oleme oma müüginumbreid jõudsalt kasvatanud ning varasema nišitootja staatuse asemel on Subarust saanud eestlaste üks lemmikuid. Et alanud aastal jõuavad müügile populaarse linnamaasturi Forester ja väikekesklassi esindaja Impreza uued põlvkonnad, ootame positiivse trendi jätkumist ka tänavu," ütles Subaru Nordic AB Balti piirkonna juht Ringo Rahumeel.
Seotud lood
Peugeot´ esindus Auto Forte plaanib alanud aastal turust kiiremini kasvada ning müüa mullusest neljandiku võrra enam autosid.
Automüüjate ootused algavaks aastaks erinevad kardinaalselt, alustades lootusest, et turg püsiks 2012. aasta tasemel ja lõpetades 15protsendise kasvuga.
Möödunud aastal kasvas Eestis uute autode müük 12,5% võrra, ulatudes 17 267 autoni. Auto Müügi- ja Teenindusettevõtete Liidu juhi Arno Sillati hinnangul on veel kasvuruumi.
SEB hinnangul võib tarbimise kasvu lähiajal allapoole vedada vaid uute autode müük, mis vähenes mullu detsembris 14% võrra.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.