Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
USA autotootjad naudivad tugevaid müüginumbreid
Chrysler, Ford ja General Motors teatasid headest müüginumbritest maikuus, mis tekitab lootuse, et pehme aprill oli kõigest ühekordne vahejuhtum ning majandus jätkab autotööstuse abiga kasvamist.
GM müüs läinud kuul 253 000 autot koduturul USAs, mida on 3% rohkem kui mullu samal ajal. Kinnisvaraturu paranedes on kasvanud nõudlus pick-up maasturitele, mille pealt autotootjad teenivad oluliselt suuremat kasumimarginaali, kui tavaautodelt.
GMi Chevrolet Silverado müük hüppas aastaga lausa 25%, 43 000 müüdud autoni. Lisaks läksid hästi müügiks väikeauto Chevrolet Sonic ning Cruze ja Buick Verano, vahendab CNBC.
Chrysleri USA müük kasvas mais aastaga 11%. Michiganis baseeruv autotootja müük endasõnul ligi 167 000 autot. Tegu oli firma jaoks parima maikuuga pärast 2007. aastat ning ühtekokku 38. järjestikuse kuuga, kus müük aastases võrdluses kasvas.
Samal ajal tõusis Fordi F-seeria "kastikate" nõudlus kuue aasta tippu ning Fordi automüük kasvas mais aastaga 14%. Küll aga pidi firma mais tagasi teenindusse kutsuma 465 000 autot kütusepaagi defekti tõttu.
General Motors (GM) teatas oodatust parema kvartalikasumi, kui USA autotootja vähendas Euroopas kadusid tänu agressiivsele kulude kärpimisele ja kergitas Põhja-Ameerikas hindu, vahendas Reuters.
USA suuruselt teine autotootja Ford Motors teatas müügitempo võimalikust aeglustumisest koduturul viimase paari nädalaga, kui Föderaalreserv andis märku, et võib hakata oma rahapoliitikat lõdvendama, vahendas Bloomberg.
Chrysler Group otsustas parandada kuni 2,7 miljonit sõidukit, mida on seostatud avariijärgsetest tulekahjudest põhjustatud surmadega, vahendas Bloomberg.
Tundlikke kliendiandmeid omavad advokaadibürood on küberkurjategijate pidevas huviorbiidis, mistõttu nõuab advokatuur, et küberturvalisus oleks tagatud kõrgeimal tasemel. Et nõuded saaksid täidetud ka päriselt ning ka töötajate teadlikkus tõstetud, on mõistlik kaasata oma ala spetsialistid, usub advokaadibüroo TARK juhtivpartner Tanel Tark.