Chrysler Group otsustas parandada kuni 2,7 miljonit sõidukit, mida on seostatud avariijärgsetest tulekahjudest põhjustatud surmadega, vahendas Bloomberg.
Chrysler jõudis USA liikluse turvalisuse küsimustega tegeleva NHTSA-ga (The National Highway Traffic Safety Administration) kokkuleppele, et "vabatahtliku kampaania" raames uurida ja parandada Jeep Grand Cherokee ja Jeep Liberty sõidukeid, millel on kütusepaak pandud tagumise telje taha. Ettevõte teatas NHTSA-le saadetud kirjas, et kirjeldatud sõidukid on ohutud.
Chrysler teatas 4. juunil, et keeldub NHTSA palvest masinaid tagasi kutsuda, sest need ei ole ohtlikud. Kui autotootja oleks esialgsele otsusele kindlaks jäänud, saanuks vastasseis jätkuda avaliku ülekuulamise ja tõenäoliselt kohtuga.
Chrysleri suurim aktsionär Fiat SpA langes Milano börsil 1,95%, aastaga on firma aktsiahind tõusnud 48,21%.
Seotud lood
Fiat SpA ja PSA Peugeot Citroen nõustusid ühiselt investeerima uue kaubiku arendusse, mida hakatakse tootma Itaalias, vahendas Bloomberg.
Chrysler, Ford ja General Motors teatasid headest müüginumbritest maikuus, mis tekitab lootuse, et pehme aprill oli kõigest ühekordne vahejuhtum ning majandus jätkab autotööstuse abiga kasvamist.
Chrysler Group kutsub tagasi 630 000 Jeepi, et parandada käigukasti ja muud mehaanilised defektid, vahendas Bloomberg.
Möödunud aastal said USA ametivõimud autoomanikelt ligi 30 000 turvaprobleemidega seonduvat kaebust. Hädad varieerusid piduritest ja mootorist kuni kõikvõimalike kujuteldavate probleemideni.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.