• OMX Baltic0,15%301,75
  • OMX Riga0,02%880,09
  • OMX Tallinn1,25%1 929,99
  • OMX Vilnius0,11%1 172,34
  • S&P 5000,00%6 013,13
  • DOW 300,00%43 428,02
  • Nasdaq −2,2%19 524,01
  • FTSE 100−0,11%8 650,27
  • Nikkei 2250,26%38 776,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%92,15
  • OMX Baltic0,15%301,75
  • OMX Riga0,02%880,09
  • OMX Tallinn1,25%1 929,99
  • OMX Vilnius0,11%1 172,34
  • S&P 5000,00%6 013,13
  • DOW 300,00%43 428,02
  • Nasdaq −2,2%19 524,01
  • FTSE 100−0,11%8 650,27
  • Nikkei 2250,26%38 776,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%92,15
  • 10.06.13, 20:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Facebookis jõuab kergemini sihtrühmani

Facebooki aktsiahind sai korraliku tõuke mitmete positiivsete analüütikute aruannete tõttu, millest ühes toodi esile sotsiaalvõrgustiku mõjuvõimu veebis reklaamimisega, vahendas MarketWatch.
Facebooki puhul on murekohtadena mainitud kasutajate arvu kasvu aeglustumist ja reklaamide efektiivsust.
Topeka Capitali analüütik Victor Anthony tsiteeris eelmise nädala Facebooki esitlust, kus sotsiaalvõrgustiku töötajad olevat loonud võimaluse reklaamide vahendusel 1,1 miljardi kasutaja mikrojuhtimiseks.
"Reklaamijad saavad Facebookis seada eesmärgiks erinevaid segmente, et jõuda tõeliselt oluliste klientideni, mis viib omakorda efektiivsema reklaamikuluni," teatas Anthony.
Loomatoidufirma Petflow.com-i kaasasutaja Alex Zhardanovsky nimetas Facebooki reklaamiplatvormi võrdluses Google'iga mitte ainult teistsuguseks, vaid paremaks sihtrühmani jõudmisel.
"Zhardanovsky suutis reklaamide jaoks leida õige auditooriumi, kelleks on keskmisest suurema sissetulekuga naised vanuses 35 ja rohkem aastat," lisas Anthony. "Kahe kuuga suutis ta viia fännibaasi 10 000-st kuni 200 000-ni, kasutades Facebooki sihtrühma määramise võimalusi."
Analüütikutele on üldiselt muljet avaldanud firma mobiilireklaamide äri, mis moodustab Facebooki reklaami kogukäibest umbes kolmandiku.
"Me usume jätkuvalt, et suurenev mobiiltelefoni kasutus viib päevased interaktsioonikiirused suuremaks, sest telefonide kaudu on kasutajatel kergem Facebooki vahendusel suhelda," teatas J.P. Morgani analüütik Doug Anmuth.
Facebooki kasutajate arvu kasvu vähenemine on analüütikutel tekitanud muresid, eriti kahtlustatakse, et teismelised hakkavad sotsiaalvõrgustikust väsima. "Konkureerivad teenused mõjutavad Facebookis veedetud aega tagasihoidlikult ja suurenev mobiilikasutus hoiab üldist Facebookis tegelemist ühtlasel tasemel," täiendas Anmuth.
Väärtpaberibörsil Nasdaq kohaliku aja järgi kell 13:52 (Eestis kell 20:52) tõusis Facebook 4,25%. Aastaga on firma aktsiahind langenud 10,74%.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 10.06.13, 13:48
Google ostab tarkvarafirma Facebooki nina alt
Google on koos Facebookiga näidanud üles huvi kaarditarkvarapakkuja Waze'i vastu ning Bloombergi sõnul ostab otsingumootor firma 1,1 miljardi dollariga ära. 
  • ST
Sisuturundus
  • 19.02.25, 11:58
Mihkel Nestor: Eesti energeetikas konkurentsieelist pole ja on küsitav, kas see kunagi tuleb
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele