• OMX Baltic0,4%270,37
  • OMX Riga1,53%884,26
  • OMX Tallinn0,42%1 737,43
  • OMX Vilnius0,1%1 041,54
  • S&P 500−0,6%5 949,17
  • DOW 30−0,47%43 750,86
  • Nasdaq −0,64%19 107,65
  • FTSE 1000,06%8 076,05
  • Nikkei 2250,28%38 642,91
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,58
  • OMX Baltic0,4%270,37
  • OMX Riga1,53%884,26
  • OMX Tallinn0,42%1 737,43
  • OMX Vilnius0,1%1 041,54
  • S&P 500−0,6%5 949,17
  • DOW 30−0,47%43 750,86
  • Nasdaq −0,64%19 107,65
  • FTSE 1000,06%8 076,05
  • Nikkei 2250,28%38 642,91
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,58
  • 29.07.13, 13:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Siim Kallas: Rail Baltic on reaalsem kui kunagi varem

Rail Baltica raudteeprojekti õnnestumine pole kunagi nii reaalne olnud kui praegu, kinnitab Euroopa Komisjoni transpordivolinik Siim Kallas.
"Rahastamisreeglid on kokku lepitud. see tähendab, et kaasfinantseerimine võib ulatuda 85%-ni, mis on väga kõrge," vahendab ERRi uudisteportaal Kallase intervjuud "Aktuaalsele kaamerale". "Muudest infrastruktuuri projektides ei ole nii kõrget kaasfinantseerimist. Need võimalused on loodud," ütles Kallas.
Ta avaldas lootust, et kõik kolm Balti riiki lepivad Rail Baltica küsimuses kokku. "Poola on mulle kinnitanud, et nemad teevad oma osa ära. Soomlased on ka väga huvitatud. See (Rail Baltic - toim.) on reaalsem kui kunagi varem," kinnitas volinik.

Seotud lood

Uudised
  • 29.10.13, 13:18
MKM: kõik pole Rail Balticu vastu
Sugugi mitte kõik Rail Balticu teemal meie poole pöördunud inimesed ja asutused pole plaanitava kiirraudtee vastu, kinnitas majandus- ja kommunikatsiooniministeerium.
Uudised
  • 06.12.13, 17:43
Parts: iga lisakilomeeter kahandab Rail Balticu tasuvust
Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts leidis, et Balti riikide võimetus Rail Balticu trassi osas koostööd teha loob kunstlikke takistusi ning võib saata Euroopa otsustajatele halva signaali.
  • ST
Sisuturundus
  • 30.10.24, 09:00
Turvapartner peab alati käima mitu sammu ees: mis tagab ühe sündmuse õnnestustumise?
Rahvamassid, ekstreemsed ilmastikuolud, elektrikatkestus, probleemid tehnikaga, vara lõhkumine, veekogude lähedus ja keelatud esemed – need on vaid mõned näited, millega tuleb arvestada ühe ürituse turvalisuse tagamisel. Iga turvapartner peab kõikvõimalikud stsenaariumid läbi mõtlema, mis võib juhtuda ning mis võib minna valesti. Vahel võib pisieksimus ühe meeldiva koosviibimise hetkega rikkuda.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele