Rail Baltica raudteeprojekti õnnestumine pole kunagi nii reaalne olnud kui praegu, kinnitab Euroopa Komisjoni transpordivolinik Siim Kallas.
"Rahastamisreeglid on kokku lepitud. see tähendab, et kaasfinantseerimine võib ulatuda 85%-ni, mis on väga kõrge," vahendab
ERRi uudisteportaal Kallase intervjuud "Aktuaalsele kaamerale". "Muudest infrastruktuuri projektides ei ole nii kõrget kaasfinantseerimist. Need võimalused on loodud," ütles Kallas.
Ta avaldas lootust, et kõik kolm Balti riiki lepivad Rail Baltica küsimuses kokku. "Poola on mulle kinnitanud, et nemad teevad oma osa ära. Soomlased on ka väga huvitatud. See (Rail Baltic - toim.) on reaalsem kui kunagi varem," kinnitas volinik.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Sugugi mitte kõik Rail Balticu teemal meie poole pöördunud inimesed ja asutused pole plaanitava kiirraudtee vastu, kinnitas majandus- ja kommunikatsiooniministeerium.
Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts leidis, et Balti riikide võimetus Rail Balticu trassi osas koostööd teha loob kunstlikke takistusi ning võib saata Euroopa otsustajatele halva signaali.
Valimistega seotud ebakindluse möödumine koos optimismiga ärisõbraliku lähenemisviisi suhtes USA uue administratsiooni ametiajal on suurendanud investorite usaldust ja aidanud kaasa aktsiaturu tõusule. Kuna Donald Trump on praeguseks Ovaalkabinetti naasnud, võib tema eeldatav majanduspoliitika avaldada erinevatele sektoritele märkimisväärset mõju.