Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts leidis, et Balti riikide võimetus Rail Balticu trassi osas koostööd teha loob kunstlikke takistusi ning võib saata Euroopa otsustajatele halva signaali.
Praegune Rail Balticu trassivalik tugineb Partsi sõnul Aecomi tehtud tasuvusuuringul ning kui tahta trassi muuta, tuleks läbi viia uus uuring, vahendas
ERR uudisteportaal "Aktuaalne kaamerat"."Iga täiendav kilomeeter, kui üks või teine liimesriik tahab juurde lisada, võib tähendada, et selle projekti tasuvus summa summarum läheb alla. Aga selles küsimuses peab Leedu valitsus ise tegema baasuuringud ja panema selle normaalsesse ajalisse raamistikku ja seda kindlasti ei saa täna välistada," lausus majandusminister.
Parts ütles, et selle uuringu võiks projektile järgmistes etappides juurde lisada, kuid kavandatud trassi muutmine kohe praegu tähendaks kunstliku takistuse tekitamist.
Ajakava järgi peaks Baltimaadel aasta lõpuks olema loodud ühisfirma, mis saaks Euroopa Liidult kiirraudtee ehitamiseks raha taotleda.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!