Selle aasta kaheksa kuuga on Eesti ühe suurima rõivamüüja LPP Retail Estonia OÜ emafirma LPP SA Capital Groupi käive võrreldes aasta varasemaga kasvanud neljandiku võrra, 574 miljoni euroni.
Seejuures tõusis augustis kontserni käive mullusega võrreldes 31 protsenti, 81,9 miljoni euroni.
Eestis kaubamärke Reserved, Mohito, Cropp ja House esindava LPP Retail Estonia OÜ juhatuse liige Hendrik I. Pass ütles, et ka Eesti tulemustega võib rahule jääda.
"Emaettevõte LPP Capital Group on alates kevadest hinnatasemed Euroopa Liidu turgudel ühtlustanud ehk hindu on langetatud kuni 20%. See näitab, et kontserni poolt uuenenud brändide kontseptsioonid ja hinnapoliitika on tarbijale sobiv ning müügitulemused paranevad," märkis ta.
LPP Retail Estonia OÜ avas augustis Tartu Lõunakeskuses Lõuna-Eesti suurima jaebrändi kaupluse Reserved (1370 m²) ning laienenud müügipinnaga Croppi (500 m²), opereerides nüüd Eestis ligi 9200ruutmeetrisel kaubanduspinnal.
LPP Retail Estonia OÜ on rõivaste jaekaubanduse ettevõte Eestis, mis toob maale kaubamärke Reserved, Mohito, House ja Cropp. Firma annab Eestis tööd kokku 164 inimesele. Esimese Reservedi kaupluse avas ettevõte veebruaris 2002.
Seotud lood
LPP Retail Estonia kavatseb tänavu avada kuus uut kauplust ja laiendada müügipindu 12 800 ruutmeetrini, mis jääb väiksemaks mullu sügisel ettevõtte eelmise juhi Hendrik Passi seatud eesmärgist.
Rõivakaubamärke Reserved, Mohito, House ja Cropp Eestis müüv LPP Retail Estonia ühtlustas hinnad kontserni teiste turgude tasemega.
Rõivaste ja aksessuaaride jaemüüja LPP Retail Estonia OÜ kaupluste käive kasvas möödunud aastal 18%, ettevõte teenis peaaegu 1,5 miljonit eurot kasumit, seda tänu uuele brändikontseptsioonile Mohito.
Müügipinnalt suurim rõivamüüja avab järgmisel aastal uusi kauplusi ning suurendab jõuliselt müügipinda.
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.