• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 11.09.13, 13:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Liider laiendab haaret

Müügipinnalt suurim rõivamüüja avab järgmisel aastal uusi kauplusi ning suurendab jõuliselt müügipinda.
„Kokkulepped uute ja laienenud pindade avamiseks on kaubanduskeskustega sõlmitud, juba käib projekteerimine ning ehitus algab järgmise aasta alguses,“ sõnas LPP Retail Estonia OÜ juhatuse liige Hendrik I. Pass.
„Järgime kontserni strateegiat suurendada kaubanduspindasid just olemasolevates ja hästi toimivates kaubanduskeskustes,“ märkis Pass.
Järgmise aasta mais avab Viru Keskuses uksed uue kontseptsiooniga Reserved. Juunis on plaanitud Narva Astri kaubanduskeskuses kokku nelja uue (Reserved, Cropp, Mohito ja House) kaupluse avamine, kus müügipind kasvab seniselt 470 ruutmeetrilt 2477 ruutmeetrini.
Sügisel valmib Ülemiste kaubanduskeskuses viis rõivakauplust, mis hõlmab kokku 3112 ruutmeetrit kaubanduspinda. Ühtlasi on Ülemiste esimene kaubanduskeskus, kus on esindatud ja avatakse korraga kõik LPP kontserni viis kontseptsiooni, viienda kontseptsioon kaubamärk on Sinsay.
„Järgmise aasta lõpuks peaks meil olema avatud 25 kauplust, kui vahepeal ei teki uusi ja huvitavaid võimalusi äri laiendamiseks,“ lisas Pass. 
Tänavu aprillis avas LPP Retail Estonia Tallinnas Rocca al Mare kaubanduskeskuses piirkonna suurima Reserved kaupluse, mis hõlmab 1500 ruutmeetrit müügipinda. Augusti lõpus taasavati Tartu Lõunakeskuses uue kontseptsiooniga Reserved ja laiendatud Cropp kauplus. Nõrkade tulemuste tõttu sulges ettevõte septembrist ühe Cropp kaupluse Rakvere Põhjakeskuses.
Aasta kaheksa esimese kuuga on LPP Retail Estonia OÜ emafirma LPP SA Capital Groupi käive võrreldes aasta varasemaga kasvanud neljandiku võrra 573,6 miljoni euroni. Augustis tõusid kontserni käibenumbrid 2012. aastaga võrreldes 31 protsenti, kasvades ligi 81,9 miljoni euroni.
LPP Retail Estonia OÜ on juhtiv rõivaste jaekaubandusettevõte Eestis, mis esindab kaubamärke Reserved, Mohito, House ja Cropp ning haldab 9200 ruutmeetrit kaubanduspinda. Firma annab Eestis tööd 164 inimesele. Oma esimese Reservedi kaupluse avas ettevõte 2002. aasta veebruaris.

Seotud lood

Uudised
  • 03.04.14, 17:12
LPP kärpis tänavust laienemisplaani
LPP Retail Estonia kavatseb tänavu avada kuus uut kauplust ja laiendada müügipindu 12 800 ruutmeetrini, mis jääb väiksemaks mullu sügisel ettevõtte eelmise juhi Hendrik Passi seatud eesmärgist.
Uudised
  • 06.09.13, 13:51
Rõivamüüja LPP käive kasvas kaheksa kuuga veerandi võrra
Selle aasta kaheksa kuuga on Eesti ühe suurima rõivamüüja LPP Retail Estonia OÜ emafirma LPP SA Capital Groupi käive võrreldes aasta varasemaga kasvanud neljandiku võrra, 574 miljoni euroni.
Uudised
  • 21.05.13, 13:48
Rõivakaupleja langetas hindu
Rõivakaubamärke Reserved, Mohito, House ja Cropp Eestis müüv LPP Retail Estonia ühtlustas hinnad kontserni teiste turgude tasemega.
Uudised
  • 11.09.13, 15:05
LPP: H&Mi tulekust võidavad kõik
LPP Retail Estonia OÜ juhatuse esimees Hendrik I. Pass jääb kindlaks seisukohale, et H&Mi tulek suurendab külastatavust kõikides keskustes, kuhu Rootsi rõivakauplus läheb ning uue konkurendi tulekust võidavad kõik samas keskuses olevad kauplused.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele