Rõivakaubamärke Reserved, Mohito, House ja Cropp Eestis müüv LPP Retail Estonia ühtlustas hinnad kontserni teiste turgude tasemega.
"Hinnataseme ühtlustamine Euroopa Liidus on uus arengusuund jaekaubanduses ning meie ettevõtte sisseostu- ja hinnapoliitika muutmine on antud valdkonnas esimene Eesti turul tehtud samm," märkis LPP Retail Estonia OÜ juhatuse liige Hendrik I. Pass.
"Nüüdsest kõigis ELi riikides, kus on esindatud LPP Groupile kuuluvad kaubamärgid, on kaubale paigaldatud ühtsed hinnasildid nii, et hinnatase näiteks Reservedi või Mohito kauplustes Tallinnas ei erine samade kaubamärkide hinnatasemest Prahas või Budapestis," selgitas ta.
Pass lisas, et sõltuvalt valuutakursist või erinevate riikide käibemaksu eripärast võib hindades esineda protsendipunktine vahe, kuid üldplaanis hindade tasemed ühtlustusid. Selleks tuli ettevõtte töötajatel enamiku toodete hinnasildid käsitsi üle kleepida.
LPP Retail Estonia juhatuse liikme sõnul näitavad kliendirahulolu uuringud, et kolmandik Eesti tarbijaist tahab odavamaid hindu. Hindade ühtlustamine tähendab Eestis kuni 20% suurust hinnalangust, mis on Passi sõnul turu jaoks väga oluline, kuna puudutab laia tarbijaskonda. Mullu külastas Eestis asuvaid LPP Retail Estonia kauplusi kuus miljonit inimest, kes sooritasid enam kui 708 000 ostu ning soetasid üle 1,1 miljoni toote.
Enam kui 8000ruutmeetrise kaubanduspinnaga LPP Retail Estonia on kerkinud siinseks suurimaks rõivamüüjaks poepinnalt. Firma annab tööd 164 inimesele. Oma esimese Reservedi kaupluse avas ettevõte veebruaris 2002.
Seotud lood
Selle aasta kaheksa kuuga on Eesti ühe suurima rõivamüüja LPP Retail Estonia OÜ emafirma LPP SA Capital Groupi käive võrreldes aasta varasemaga kasvanud neljandiku võrra, 574 miljoni euroni.
Müügipinnalt suurim rõivamüüja avab järgmisel aastal uusi kauplusi ning suurendab jõuliselt müügipinda.
Föderaalreservi kolmapäevane pressikonverents valmistas investoritele üllatuse ning kulla hind sööstis järsult alla. Kas kujunemas on hea ostukoht?