LPP Retail Estonia OÜ juhatuse esimees Hendrik I. Pass jääb kindlaks seisukohale, et H&Mi tulek suurendab külastatavust kõikides keskustes, kuhu Rootsi rõivakauplus läheb ning uue konkurendi tulekust võidavad kõik samas keskuses olevad kauplused.
"Meil oli juba ammu see (laienemisplaan) paigas ilma teadmiseta, kas nad tulevad Eesti turule või mitte," lisas Pass.
Eesti suurima müügipinnaga rõivamüüja LPP Retail Estonia uuendab ja avab järgmisel aastal kümme kauplust ning suurendab müügipinda 15 200 ruutmeetrini.
LPP esindab Eestis 9200 ruutmeetril kaubamärke Reserved, Mohito, House ja Cropp.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
LPP Retail Estonia kavatseb tänavu avada kuus uut kauplust ja laiendada müügipindu 12 800 ruutmeetrini, mis jääb väiksemaks mullu sügisel ettevõtte eelmise juhi Hendrik Passi seatud eesmärgist.
Selle aasta kaheksa kuuga on Eesti ühe suurima rõivamüüja LPP Retail Estonia OÜ emafirma LPP SA Capital Groupi käive võrreldes aasta varasemaga kasvanud neljandiku võrra, 574 miljoni euroni.
Hennes & Mauritz AB kõneisik Anne Lehtonen teatas, et peavad iseennast oma suurimaks konkurendiks, püüdes igal turul teiste ettevõtjatega võrreldes pakkuda klientidele parimat.
Müügipinnalt suurim rõivamüüja avab järgmisel aastal uusi kauplusi ning suurendab jõuliselt müügipinda.
Mõned trendid jäävad meiega kauaks, mõned kaovad sootuks ja mõned muutuvad, kohanedes hetkeolukorraga. Ettevõtete keskkonna-, sotsiaalsed ja juhtimisstandardid (Environmental, Social and Governance – ESG) peavad muutuma, seda eriti seoses eelseisvate struktuursete muutustega poliitikas. Olukord näib olevat Trumpi tulekuga kardinaalselt muutunud, kuid tegelikult on muutused toimunud juba päris pikka aega.